Nyhet Posted May 23, 2013 Report Share Posted May 23, 2013 (edited) Många har kallat scenen där Alice Eve står i underkläder i Star Trek Into Darkness för sexism. Hos Conan O´brien gav JJ Abrams svar på tal med att visa en bortklippt scen där Benedict Cumberbatch duschar. Du ser det här. Abrams berättar också att R2D2 är gömd i filmen. Precis som i Star Trek (2009). Den som är uppmärksam kan även se Slusholäsken, som har förekommit i andra Abrams-produktioner, som till exempel tv-serien Alias och i filmen Cloverfield. Du ser det här. Uppdaterad: Länken där Abrams diskuterar med Conan om gömda "påskägg" i Into Darkness nu rätt. Källa Källa 2 [ Till originalnyheten ] Edited May 23, 2013 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 23, 2013 Report Share Posted May 23, 2013 Jag hittar vare sig Slusho eller R2D2 i detta klipp. Har ni hittat dem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted May 23, 2013 Report Share Posted May 23, 2013 (edited) Nej, det är Abrams som berättar det för Conan. Det kanske är lite otydligt i nyhetstexten dock. Den som vill se det får nog leta ordentligt vid nästa biobesök Uppdaterat. Det var nog fel länk. Jag tog den för sent, eftersom klippen inte stoppar utan fortsätter och därmed skapar en ny länk. Jag har ändrat det nu. Abrams diskuterar detta under den första minuten. Edited May 23, 2013 by Aike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 23, 2013 Report Share Posted May 23, 2013 Undrar om dom kommer slänga in några trekkiga påskägg i nya Star Wars filmen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 23, 2013 Report Share Posted May 23, 2013 Kommer ändå inte att se nya Star Wars. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts