Nyhet Posted August 15, 2013 Report Share Posted August 15, 2013 När Star Trek-fans under en panel på Creations Las Vegas-konvent skulle ranka de bästa Star Trek-filmerna hamnade Into Darkness sist på trettonde plats. Publiken buade till och med när filmens namn lästes upp, berättar Etta på listan blev Star Trek II: Khans vrede. Och vilken den trettonde Star Trek-filmen är? Se inslaget nedan för svaret. [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted August 15, 2013 Report Share Posted August 15, 2013 (edited) Denna listan är mycket märklig. Nemesis, Star Trek V och Insurrection har många belackare när man kollar runt på treksidor på nätet. Sedan är knappast Generations eller trean särskilt populära överlag. Att Into Darkness skulle hamna sist är också underligt eftersom trekkers har rankat den högt här, på Trekbbs och Trekmovie.com. Det känns som om fansen som var där inte är representativa eller har sett filmen. Edited August 15, 2013 by Aike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted August 15, 2013 Report Share Posted August 15, 2013 Denna listan är mycket märklig. Nemesis, Star Trek V och Insurrection har många belackare när man kollar runt på treksidor på nätet. Sedan är knappast Generations eller trean särskilt populära överlag. Att Into Darkness skulle hamna sist är också underligt eftersom trekkers har rankat den högt här, på Trekbbs och Trekmovie.com. Det känns som om fansen som var där inte är representativa eller har sett filmen. Det var ju dock fans och berättigade till en åsikt. Så här är det väl med allt som ska rankas och röstas om beroende på allas olika åsikter. Själv rankar jag First Contact högt och tycker att Enterprise inte är så dålig som en del andra. Sedan gillade jag i och för sig Into Darkness skarpt och kan tycka att den borde hamnat högre upp i listan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted August 15, 2013 Report Share Posted August 15, 2013 (edited) Jo, klart att de får tycka vad de vill. Samtidigt låter det mer som på IMDB:s forum där det finns klick som gnäller på allt om Abrams filmer. Man ser också om man går till Youtube och läser kommentarerna att de flesta verkar ha gillat den. Edited August 15, 2013 by Aike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted August 16, 2013 Report Share Posted August 16, 2013 Ja, ytterst märkligt. Har mest läst positiva reaktioner från fans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted August 16, 2013 Report Share Posted August 16, 2013 Somliga dagar klassar jag Star Trek Into Darkness som den femte bästa Trek-filmen, andra dagar lägre, och jag kan definitivt förstå att somliga skulle ranka den både högre och lägre än så ... men att den hamnade sist? Jag gissar på att publiken mest var reaktionär; med åren kommer nog filmen att sjunka in mer, liksom 2009-filmen verkar ha gjort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts