Aike Postad 11 Februari, 2014 Rapport Postad 11 Februari, 2014 Ja, det är väl ändå dags att ha en sådan här tråd. Tyvärr dog den förra, och jag var inte heller mycket på bio i höstas och har inte varit vad jag minns i år. Men nu hoppas jag Ro Laren och alla ni andra har några kul tips att komma med! Citera
startrek92 Postad 11 Februari, 2014 Rapport Postad 11 Februari, 2014 Har inte sett en enda X-men film, men denna trailern är så bra så den fick mig intresserad av serien Citera
The Holy Three Postad 11 Februari, 2014 Rapport Postad 11 Februari, 2014 Rubbercop har ju släppts, den lär vara rolig mer än något annat. Någon som sett den än? Citera
Admiral Picard Postad 13 Februari, 2014 Rapport Postad 13 Februari, 2014 En gammal arbetskollega titta på nya Robocop filmen. Han var inte så förtjust i den. Citera
The Holy Three Postad 14 Februari, 2014 Rapport Postad 14 Februari, 2014 Heter den här arbetskollegan Dennis? Citera
The Holy Three Postad 28 Maj, 2014 Rapport Postad 28 Maj, 2014 Det snackades om Godzilla i en tidigare tråd. Vad ger ni som sett den för betyg? Citera
startrek92 Postad 22 Juni, 2014 Rapport Postad 22 Juni, 2014 Har inte sett en enda X-men film, men denna trailern är så bra så den fick mig intresserad av serien Bra film måste jag säga! Kul med 60-tals kirk i rutan Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.