Nyhet Posted November 28, 2014 Report Share Posted November 28, 2014 Nu har den första officiella trailern för Star Wars VII - The force awakens kommit. Med premiär vid jul 2015 är det alltså bara ett drygt år kvar och den första trailern säger kanske inte så mycket, men lockar mycket. [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted November 28, 2014 Report Share Posted November 28, 2014 Ser spännande ut. Fina effekter och ser ut att gå mer tillbaka mot de första filmerna utan en massa överdriven CGI. Samtidigt verkar det ju inte precis vara en originell handling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted November 28, 2014 Report Share Posted November 28, 2014 Jag håller med - samtidigt säger ju inte trailern särskilt mycket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted November 28, 2014 Report Share Posted November 28, 2014 Det ser ju helt klart ut som ondskan är tillbaka och att det kommer bli någon form av sith vs. jedis. Så långt kan man nog vara säker. Men kanske man luras? JJ Abrams vill som bekant hålla saker hemliga och missleda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 Om det inte är en massa lens flares i denna kommer jag bli rasande. Ska han irritera trekkies med sådant trams ska han även göra Star Wars fans irriterade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 (edited) Det känns lite för mycket "summer blockbuster" över den här och lite för lite "episk saga" för min smak ... men så är det ju en teaser trailer, också, och de är väl kanske bättre på att förmedla det ena än det andra. Ska helt klart bli spännande att se vad det blir av det här! Edited December 1, 2014 by loghaD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts