Jump to content

Bob Orci: "Jag producerar. Varken mer eller mindre."

Nyhet

Recommended Posts

BildVid det här laget har de flesta hört att Bob Orci har sagt upp eller blivit av med uppdraget som regissör för nästa Star Trek-film, vilket har väckt många frågor om i vilken mån han kommer att vara involverad i filmen.

Nu låter det som att han kanske även har lämnat manusgruppen, för i en kommentar på TrekMovie skriver han:

I'm producing, Nothing more or less.

Det är än så länge oklart vad detta kan innebära för J.D. Payne och Patrick McKay, som skrev det första manusutkastet tillsammans med Orci. Det har ryktats i flera veckor nu att en dispyt över manuset skulle ha resulterat i deras avgång, men det är än så länge just rykten och inget mer.

Källa

[ Till originalnyheten ]

• 4 weeks later...

Jag försökte att skriva en nyhet om det i den här delen av forumet, då jag tyckte att det skulle vara trevligt att göra det, men insåg snart att jag inte hade rättigheter att göra det.

Bra att du fixade till en nyhetsartikel om det hela. :)

Edited by Akonitin

Jag försökte att skriva en nyhet om det i den här delen av forumet, då jag tyckte att det skulle vara trevligt att göra det, men insåg snart att jag inte hade rättigheter att göra det.

Bra att du fixade till en nyhetsartikel om det hela. :)

Japp, här är det bara nyhetsroboten som skapar trådar :)

Dock är du mer än välkommen att skicka in nyhetstips via den här länken: http://www.startrekdb.se/nyheter/nyhetstips.php