Nyhet Posted December 26, 2014 Report Share Posted December 26, 2014 Vid det här laget har de flesta hört att Bob Orci har sagt upp eller blivit av med uppdraget som regissör för nästa Star Trek-film, vilket har väckt många frågor om i vilken mån han kommer att vara involverad i filmen. Nu låter det som att han kanske även har lämnat manusgruppen, för i en kommentar på TrekMovie skriver han: I'm producing, Nothing more or less. Det är än så länge oklart vad detta kan innebära för J.D. Payne och Patrick McKay, som skrev det första manusutkastet tillsammans med Orci. Det har ryktats i flera veckor nu att en dispyt över manuset skulle ha resulterat i deras avgång, men det är än så länge just rykten och inget mer. Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akonitin Posted January 22, 2015 Report Share Posted January 22, 2015 Nu är det klart att Simon Pegg är en av två som ska se till att skriva ett filmmanus till kommande Star Trek. http://deadline.com/2015/01/star-trek-3-simon-pegg-1201355170/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted January 22, 2015 Report Share Posted January 22, 2015 Nu är det klart att Simon Pegg är en av två som ska se till att skriva ett filmmanus till kommande Star Trek.http://deadline.com/2015/01/star-trek-3-simon-pegg-1201355170/ Åh, intressant! Tackar för tipset; ska se till att de tkommer upp en nyhetsartikel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akonitin Posted January 22, 2015 Report Share Posted January 22, 2015 (edited) Jag försökte att skriva en nyhet om det i den här delen av forumet, då jag tyckte att det skulle vara trevligt att göra det, men insåg snart att jag inte hade rättigheter att göra det. Bra att du fixade till en nyhetsartikel om det hela. Edited January 22, 2015 by Akonitin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted January 22, 2015 Report Share Posted January 22, 2015 Jag försökte att skriva en nyhet om det i den här delen av forumet, då jag tyckte att det skulle vara trevligt att göra det, men insåg snart att jag inte hade rättigheter att göra det. Bra att du fixade till en nyhetsartikel om det hela. Japp, här är det bara nyhetsroboten som skapar trådar Dock är du mer än välkommen att skicka in nyhetstips via den här länken: http://www.startrekdb.se/nyheter/nyhetstips.php Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akonitin Posted January 26, 2015 Report Share Posted January 26, 2015 OK. Tack för förklaringen. Kan man via din länkning skriva precis som man vill och kanske även inkludera någon bild eller annat relevant om man skulle tycka att det skulle kunna lyfta en artikel? Tänk: lite som att skriva hela nyhetsartikeln själv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted January 26, 2015 Report Share Posted January 26, 2015 Akonitin. Nej det är tyvärr inte möjligt men du kan ange länkar till ev bilder så att vi i redaktionen lägger in dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akonitin Posted January 26, 2015 Report Share Posted January 26, 2015 Tack. Jag ska komma ihåg era tips. Och säg gärna till om ni behöver någon som kan skriva nyheter för STDBs räkning. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted January 26, 2015 Report Share Posted January 26, 2015 Du får väl ansöka om att bli redaktör, om det lockar att skriva nyheter och eventuellt bidra med andra saker till Databasen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts