Voyager Posted March 21, 2016 Report Share Posted March 21, 2016 (edited) Hej I sommar skall jag få möjlighet att åka till las vegas och ta del av star trek convention under 3-7 augusti! Har jag köpt mässbiljett och planerar för att köpa flyg och boende i veckan! Jag undrar om det är någon där ute som har liknade planer och som önskar en rese kompis? Släng iväg ett meddelande här så kan vi höras vidare! Fortsatt härlig vår! Hälsningar Anna Edited March 22, 2016 by Voyager Fel skrivning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted March 27, 2016 Report Share Posted March 27, 2016 Välkommen till forumet, Anna! Chansen är rätt stor att våran medlem RoLaren ska till mässan, hon är inte så aktiv längre men försök skicka ett PM till henne. Är du ofta ute och reser till mässor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted March 28, 2016 Report Share Posted March 28, 2016 Kul! Det vore kul om du skrev om dina upplevelser på mässan här på Databasen. Antingen här i tråden eller om du skickar in det så att vi kan publicera det som en nyhet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voyager Posted March 29, 2016 Author Report Share Posted March 29, 2016 Det är första gången jag skall på en sådan här resa. Har sett fram emot det i flera år och sparat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 Hej Anna! Ha en riktigt bra resa - vad kul att vara så nära målet för dina drömmar! Jag känner igen dig - är du med i WCT alternativt att vi träffats på något Swecon? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voyager Posted March 30, 2016 Author Report Share Posted March 30, 2016 Är med i styrelsen i WCT. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted April 1, 2016 Report Share Posted April 1, 2016 Aha - då har vi ju setts i samband med Star Trek-treffarna såklart! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 18, 2016 Report Share Posted May 18, 2016 Jag åker inte till Las Vegas eftersom det inte fanns några bra biljetter kvar. Jag åker dock till Birmingham. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts