Bradis_Mamma Postad 1 Juli, 2016 Rapport Postad 1 Juli, 2016 Hej, Jag har en förhoppning att bli så ospoilad som möjligt om nya serien. Det coolaste vore att inte ens veta vilken setting (era/timeline) den utspelar sig i när jag sätter mig med första avsnittet. Det känns så klart extremt svårt men jag vill i alla fall göra ett försök. Jag har startrekdb i min rss-läsare och undrar därför om det skulle vara möjligt att ha en väldigt strikt policy för spoilers i rubriker. Exempel: Istället för att ha rubriken "Fuller bekräftar, serien utspelar sig på 2300-talet" Kanske man kan köra på "Fuller bekräftar vilken era serien utspelar sig i" Istället för att ha rubriken "Nathan Fillion klar som den nya kaptenen" Kanske man kan köra på "Nu är det klart vem som blir kapten i nya serien" Själva nyheterna kan så klart vara hur spoiliga som helst, det är ju på egen risk man läser dem =) Skulle det vara möjligt tror ni? =) Citera
Pjotr'k Postad 1 Juli, 2016 Rapport Postad 1 Juli, 2016 Det låter som en bra idé och något som vi tar till oss i redaktionen. Tack för input! Citera
Bradis_Mamma Postad 2 Juli, 2016 Författare Rapport Postad 2 Juli, 2016 Grymt, betyder det att jag vågar lägga tillbaka startrekdb i min rss-feed nu eller bör jag invnäta något slags officiellt besked? =) Citera
Pjotr'k Postad 2 Juli, 2016 Rapport Postad 2 Juli, 2016 Jag har som chefredaktör beslutat att alla kommande nyheter skall vara spoilerfria i rubriksättningen. Vi hade en tanke om detta sedan tidigare, men det har nog hänt att det slunkit igenom ett och annat - vi kan självfallet fortfarande göra misstag ("only humans" som vulcanerna säger) men vi tror att vi skall kunna fixa detta! Citera
Bradis_Mamma Postad 2 Juli, 2016 Författare Rapport Postad 2 Juli, 2016 Ah grymt, tack! Den mest spoiliga rubriken hittills har väl varit "serien är inte en antologiserie" men i och med att det kommer mer nyheter kommer ju riskerna att öka. =) Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.