RoLaren Posted July 15, 2016 Report Share Posted July 15, 2016 Var och närska du se Star Trek Beyond? Många från Stockholm Trekkers kommer gå på Imax Scandinavia i Solna 20/7 kl 21:15. Dessa kommer träffas 47 min innan filmstart :-) Några kommer även gå på Sergel 2 i Stockholm City 20/7 kl 18:45 - 2D visning. Dessa kommer träffas på Dragon's Lair och värma upp med Star Trek Attack Wing. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted July 16, 2016 Report Share Posted July 16, 2016 Jag kommer garanterat att se filmen på Bergakungen i Göteborg. Förmodligen både på tisdag och onsdag nästa vecka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted July 16, 2016 Report Share Posted July 16, 2016 Jag kommer att se den på Capitol i Göteborg kl 00:05 samt på Bergakungen i Göteborg kl 09:30. Gissningsvis kommer jag även att gå i Jönköping efter några dagar - eventuellt med min son - men definitivt med ett par kompisar som jag tvingar dit. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts