Thalaxian Posted July 3, 2003 Report Share Posted July 3, 2003 Här är det tänkt att man kan ställa frågor om man sett en karaktär som man skulle vilja veta mer om. Kanske har man sett en karaktär som bara skymtat förbi och skulle vilja veta vilken ras det var, eller kanske så undrar man vilken skådisen var. Ämnet är kanske främst tänkt för de karaktärer som inte är med så ofta eller klanske bara någon enstaka gång, men självklart går det även bra att ställa frågor även om de mer kända karakrtärerna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Proton Posted August 31, 2003 Report Share Posted August 31, 2003 (edited) Oj det var inte så många som hade skrivit här inte! Jo men jag undrar faktist om någon vet nåt om typ någon arabisk prins (riktig) eller typ nåt sånt som var med i TNG i ett avsnitt??? Tror han hade en grön kostym alltså science/medical. Ingen som vet? Edited August 31, 2003 by Captain Proton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted August 31, 2003 Report Share Posted August 31, 2003 Oj det var inte så många som hade skrivit här inte! Jo men jag undrar faktist om någon vet nåt om typ någon arabisk prins (riktig) eller typ nåt sånt som var med i TNG i ett avsnitt??? Tror han hade en grön kostym alltså science/medical. Ingen som vet? Det måste vara Kung Abdullah Bin-Al Hussein av Jordanien du tänker på. När han var prins hade han en mindre roll i VOY Investigations. Han fick inte ens sitt namn omnämnt men betalade vad jag har förstått en hel del för att vara garanterad en roll i Star Trek. Han spelade en medicintekniker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Proton Posted August 31, 2003 Report Share Posted August 31, 2003 Oj det var inte så många som hade skrivit här inte! Jo men jag undrar faktist om någon vet nåt om typ någon arabisk prins (riktig) eller typ nåt sånt som var med i TNG i ett avsnitt??? Tror han hade en grön kostym alltså science/medical. Ingen som vet? Det måste vara Kung Abdullah Bin-Al Hussein av Jordanien du tänker på. När han var prins hade han en mindre roll i VOY Investigations. Han fick inte ens sitt namn omnämnt men betalade vad jag har förstått en hel del för att vara garanterad en roll i Star Trek. Han spelade en medicintekniker. Ach so! Tänka sig det i VOY oxå. Önskar att jag oxå vore en arabisk prins och kunde muta mig in i ett avsnitt! Odödlig för alltid hos star trek fans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fairy_Of_Darkness Posted January 12, 2008 Report Share Posted January 12, 2008 Jag undrar över en skådis, Chakotays pappa, vad heter han som spelar honom? Letade på databasen, men kunde inte hitta.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts