Nyhet Posted September 26, 2017 Report Share Posted September 26, 2017 Varje vecka kommer CBS att sända programmet After Trek, där man diskuterar och analyserar det senaste Discovery-avsnittet med gäster. Programmet kommer att läggas upp på tisdagar på Netflix här i Sverige, skriver Trekmovie.com. Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted September 28, 2017 Report Share Posted September 28, 2017 Jag gillade denna show. Kanske lite väl påklistrade leenden och krystade skämt, men att man ägnar 45 minuter åt att prata Star Trek känns ju som något riktigt kul. Sedan får vi lite inblickar i produktionen och får höra lite mer från de som varit involverade. Det här blir nog bra - jag kommer att följa showen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted September 29, 2017 Report Share Posted September 29, 2017 Får kika på den nu i helgen. Jag tror det kan vara kul med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted September 30, 2017 Report Share Posted September 30, 2017 On 9/28/2017 at 10:54 PM, Pjotr'k said: Jag gillade denna show. Kanske lite väl påklistrade leenden och krystade skämt, men att man ägnar 45 minuter åt att prata Star Trek känns ju som något riktigt kul. Sedan får vi lite inblickar i produktionen och får höra lite mer från de som varit involverade. Det här blir nog bra - jag kommer att följa showen! Jag känner ungefär likadant. Det blev både en del pålagda skratt och obekväma tystnader, men på det stora hela var det sevärt och innehöll som du säger en del ny information. Jag gillar särskilt att vi fick se en sida ur Chris Obis manus, med annoterad klingonska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts