Bradis_Mamma Posted September 17, 2003 Report Share Posted September 17, 2003 Tja, jag håller på och förbereder en ST rollspelskampanj och jag behöver ett bra skepp till min spelgrupp. Vet någon nån länk till en sida med bra bilder och mycket fakta om alla Federationskeppstyper?? Tack på förhand för hjälpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turambar Posted September 17, 2003 Report Share Posted September 17, 2003 Tja, jag håller på och förbereder en ST rollspelskampanj och jag behöver ett bra skepp till min spelgrupp. Vet någon nån länk till en sida med bra bilder och mycket fakta om alla Federationskeppstyper?? Tack på förhand för hjälpen Ex astris, Scientia är en mkt bra hemsida....... (ex astris, Scientia är fö. latin och betyder på tyska "Im Sterne, kentniss" (eller nåt) och på svenska "i stjärnorna, kunskap", eller rättare sagt "kunskap finns i stjärnorna" (typ.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted September 18, 2003 Report Share Posted September 18, 2003 Och eftersom frågan fick sitt svar är ärendet klargjort. *Stänger ämnet* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts