Jump to content

Konvent i Cleveland, Ohio

Ella

Recommended Posts

(ämnesraden räckte visst inte till; Kate Mulgrew's: Entertainment Extravaganza with the Cast of Voyager skulle det stå)

Ville bara säga att det är ett konvent i Cleveland, Ohio den 24 augusti.

Det finns inte så mycket info än, men här borde det dyka upp snart.

Tror att Kate Mulgrews pjäs "Tea at five" ska spelas i samband med detta också.

Jag vill verkligen jättegärna åka, men vet ni hur mycket en flygbiljett till Ohio kostar?! *fortfarande i chocktillstånd*

Hursomhelst, om någon mer är intresserad kanske vi kan åka tillsammans? *lever i en drömvärld* :)

Det billigaste jag hittade var 10067:- med utresa 23/4 och hemresa 26/4. Simma över Atlanten kanske är billigare?

(redigerat:) Nu hittar jag ett pris på 5354:- för person över 15 år från Stockholm eller Göteborg med KLM Royal Dutch Airlines. KOlla på MrJet så ser ni fler detaljer. Det måste utnyttjas från den 20 augusti till den 14 december, vilket alltså inte är några problem.

5354:- verkar ändå alldeles för mycket pengar IMM. 2000:- kanske hade varit mer OK :sigh:

Inget illa menat, Crayle, men StoCon kan knappast mäta sig med den i Cleveland :)

Det är ju inte riktigt samma sak...

Ja, 5354:- är mycket, speciellet eftersom det tillkommer boende, konventbiljett och mat... *suck*

Det är nåt slags konvent, tror jag. Det är väldigt lite information på nätet än så länge.

Men Kate Mulgrew har ett finger med i spelet i allafall, och det verkar som att många av Voyagerskådisarna ska dyka upp.

På ett konvent är det skådisar som pratar, man kan ta kort med dom, de signerar saker, man kan köpa Trek-grejor och annat. Så man kan säga att det är en slags stor Star Treff.

• Create New...