Nyhet Postad 10 Februari, 2012 Rapport Postad 10 Februari, 2012 Nej, det är inte sommaren 1999 och Star Wars-feber över hela västvärlden. Men väl dags att återse den unge Anakin, Obi-Wan och alla de övriga hjältarna och skurkarna från Stjärnornas krig det mörka hotet på bio. Nu i 3d. Filmen har även dubbat version när den går upp på bio här i Sverige. Något som har fått Aftonbladets läsare att gå i taket. Ska du se filmen på 3d? Eller vad minns du från 1999? Berätta och diskutera gärna nedan. Källa [ Till originalnyheten ] Citera
Mr Trek Postad 10 Februari, 2012 Rapport Postad 10 Februari, 2012 Har sett första halvan av denna film, sedan klarade jag inte mer. Citera
Supreme Commander JAF Postad 10 Februari, 2012 Rapport Postad 10 Februari, 2012 Tycket till skillnad från de flesta andra ganska bra om filmen och är lite smått svag för Jar Jar. Däremot vet jag inte om jag har tid/råd/lust att se den i 3d eftersom det är minst en till film jag ska se (Mästerkatten). Men om jag nu ser den så ska det vara på engelska, känns helt fel med en dubbad version av filmen och dubbat blir sällan lika bra som originalet, även om jag kan förstå behovet av en sådan för de yngre tittarna. J. Citera
Soval Postad 10 Februari, 2012 Rapport Postad 10 Februari, 2012 Skulle inte ens gå om det var gratis. Men kul för de som gillar den och vill fortsätta sponsra Lucas och hans re-re-re-ultra new-re-just another release filmer. Citera
O'Brien Postad 10 Februari, 2012 Rapport Postad 10 Februari, 2012 Inget för mig, 3D eller inte. Citera
RoLaren Postad 10 Februari, 2012 Rapport Postad 10 Februari, 2012 Jarjar Binks i 3D - nejtack. Den nya star wars trilogin är rena skräpet. Jag kan bara komma på en prequel som varit riktigt bra och det är Gudfadern 2. X-men 1st class var rätt bra också. Citera
Commander Michels Postad 10 Februari, 2012 Rapport Postad 10 Februari, 2012 Jag gillar JarJar hehe. Har är skön, förstår inte vad all har emot honom. Visst, han är för en yngre publik, men vad gör det. Jag tycker inte det gör något negativt för filmerna. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.