Gå till innehåll
Nyhet

Stjärnornas krig det mörka hotet i 3d har premiär i dag

Rekommenderade inlägg

Nej, det är inte sommaren 1999 och Star Wars-feber över hela västvärlden. Men väl dags att återse den unge Anakin, Obi-Wan och alla de övriga hjältarna och skurkarna från Stjärnornas krig det mörka hotet på bio. Nu i 3d.

Filmen har även dubbat version när den går upp på bio här i Sverige. Något som har fått Aftonbladets läsare att gå i taket.

Ska du se filmen på 3d? Eller vad minns du från 1999? Berätta och diskutera gärna nedan.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tycket till skillnad från de flesta andra ganska bra om filmen och är lite smått svag för Jar Jar. Däremot vet jag inte om jag har tid/råd/lust att se den i 3d eftersom det är minst en till film jag ska se (Mästerkatten). Men om jag nu ser den så ska det vara på engelska, känns helt fel med en dubbad version av filmen och dubbat blir sällan lika bra som originalet, även om jag kan förstå behovet av en sådan för de yngre tittarna. J.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skulle inte ens gå om det var gratis. Men kul för de som gillar den och vill fortsätta sponsra Lucas och hans re-re-re-ultra new-re-just another release filmer.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jarjar Binks i 3D - nejtack. Den nya star wars trilogin är rena skräpet. Jag kan bara komma på en prequel som varit riktigt bra och det är Gudfadern 2. X-men 1st class var rätt bra också.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu