Nyhet Postad 1 Oktober, 2012 Rapport Postad 1 Oktober, 2012 Klingon Style. Ja, så heter Comedivas parodi på låten Gangnam Style. På bara fyra dagar har videon fått 1,6 miljoner visningar. Se den http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CayMeza487M. Vår egen forummedlem loghaD medverkar i videon. Dock är det för undertecknad okänt vilken roll han har. (Tack till loghaD för nyhetstipset.) [ Till originalnyheten ] Citera
Lord Di Lego Postad 1 Oktober, 2012 Rapport Postad 1 Oktober, 2012 Vår egen forummedlem loghaD medverkar i videon. Dock är det för undertecknad okänt vilken roll han har. Parodin var bra, men mest intresserad är jag ju av vilken roll loghaD hade i den. Citera
Hugh Postad 1 Oktober, 2012 Rapport Postad 1 Oktober, 2012 Mmm... *skratt* Var det inte en österrikisk grupp som gjorde en rätt bra parodi på Kirk pch ST.TOS för en sisådär femton år sedan. Vill minnas att den gick på MTV rätt så ofta... / Hugh Citera
loghaD Postad 1 Oktober, 2012 Rapport Postad 1 Oktober, 2012 Vår egen forummedlem loghaD medverkar i videon. Dock är det för undertecknad okänt vilken roll han har. Parodin var bra, men mest intresserad är jag ju av vilken roll loghaD hade i den. Korrläste den klingonska texten. Intressant nog berättade de inte för mig att det var till Gangnam Style-melodin, så jag jobbade parallellt med min egen klingonska text till den :P Citera
orville Postad 2 Oktober, 2012 Rapport Postad 2 Oktober, 2012 Kul parodi ! Ångrar att jag inte lärt mig mer klingon bara ;-) Citera
O'Brien Postad 2 Oktober, 2012 Rapport Postad 2 Oktober, 2012 Kul parodi ! Ångrar att jag inte lärt mig mer klingon bara ;-) Det är aldrig för sent... Citera
loghaD Postad 3 Oktober, 2012 Rapport Postad 3 Oktober, 2012 Kul parodi ! Ångrar att jag inte lärt mig mer klingon bara ;-) Det är aldrig för sent... 'e' wIQochbe'! {Det är vi eniga om!} Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.