Nyhet Posted October 1, 2012 Report Share Posted October 1, 2012 Klingon Style. Ja, så heter Comedivas parodi på låten Gangnam Style. På bara fyra dagar har videon fått 1,6 miljoner visningar. Se den http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CayMeza487M. Vår egen forummedlem loghaD medverkar i videon. Dock är det för undertecknad okänt vilken roll han har. (Tack till loghaD för nyhetstipset.) [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Di Lego Posted October 1, 2012 Report Share Posted October 1, 2012 Vår egen forummedlem loghaD medverkar i videon. Dock är det för undertecknad okänt vilken roll han har. Parodin var bra, men mest intresserad är jag ju av vilken roll loghaD hade i den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hugh Posted October 1, 2012 Report Share Posted October 1, 2012 Mmm... *skratt* Var det inte en österrikisk grupp som gjorde en rätt bra parodi på Kirk pch ST.TOS för en sisådär femton år sedan. Vill minnas att den gick på MTV rätt så ofta... / Hugh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted October 1, 2012 Report Share Posted October 1, 2012 Vår egen forummedlem loghaD medverkar i videon. Dock är det för undertecknad okänt vilken roll han har. Parodin var bra, men mest intresserad är jag ju av vilken roll loghaD hade i den. Korrläste den klingonska texten. Intressant nog berättade de inte för mig att det var till Gangnam Style-melodin, så jag jobbade parallellt med min egen klingonska text till den :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted October 2, 2012 Report Share Posted October 2, 2012 Kul parodi ! Ångrar att jag inte lärt mig mer klingon bara ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted October 2, 2012 Report Share Posted October 2, 2012 Kul parodi ! Ångrar att jag inte lärt mig mer klingon bara ;-) Det är aldrig för sent... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted October 3, 2012 Report Share Posted October 3, 2012 Kul parodi ! Ångrar att jag inte lärt mig mer klingon bara ;-) Det är aldrig för sent... 'e' wIQochbe'! {Det är vi eniga om!} Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts