Nyhet Postad 2 Oktober, 2014 Rapport Postad 2 Oktober, 2014 (redigerade) Star Trek 13 blir den första Star Trek-filmen som filmas helt utanför Los Angeles, skriver Trekmovie.com. I stället för Hollywood kommer filmen att spelas in i Vancouver, Kanada. Orsaken till flytten är ekonomisk, eftersom inspelningskostnaden blir tiotals miljoner dollar lägre på grund av lägre skatter i Kanada. Enligt Trekmovie är besparingen så stor att Enterprises interiörer kommer att byggas upp på nytt. Delar av filmen kommer dock att filmas utanför Kanada. I veckan blev det också klart att Seoul, Sydkorea kommer att gästas av Paramount och Star Trek-besättningen. Seouls borgmästare skrev följande på sin Facebook-sida i samband med att det blev officiellt: "Today I met with Jeffery Chernov, producer of Star Trek 3, at the Paramount Pictures Studio and agreed to film a portion of the upcoming movie in Seoul." (+) William Shatner har kontaktats av JJ Abrams angående en möjlig roll i filmen. Abrams ringde upp Shatner och frågade om det fanns intresse från hans sida, avslöjade Shatner på ett konvent i Nashville nyligen. Enligt filmens regissör och manusförfattare Roberto Orci måste Shatners roll vara "värdig". "Jag skulle aldrig slösa bort min hjältes tid," skriver han i kommentarsfältet på Trekmovie.com. (+) Badass Digest hävdar att det i manuset finns en scen mellan Leonard Nimoy och William Shatner. En som inte fått ett samtal från Abrams är däremot George Takei. Men i en intervju med säger han att han gärna skulle vara med i nästa film. Roberto Orci lägger all kraft på Star Trek och hoppar av som producent för den nya Power Rangers-filmen, skriver Deadline. Orci kommer att regissera nästa film. Inspelningsstart för den trettonde filmen blir februari 2015, uppger Trekmovie.com. Filmens premiär blir i sommaren 2016, skriver samma sida. [ Till originalnyheten ] Redigerad 3 Oktober, 2014 av Nyhet Citera
RoLaren Postad 2 Oktober, 2014 Rapport Postad 2 Oktober, 2014 Top 10 Ways Shatner Could Return in Star Trek 3 http://cinemassacre.com/2014/09/29/top-10-ways-william-shatner-could-return-in-star-trek-3/ Citera
Aike Postad 2 Oktober, 2014 Rapport Postad 2 Oktober, 2014 Förvånad att du läste denna nyhet. La till spoilervarningen med tanke på dig Citera
loghaD Postad 5 Oktober, 2014 Rapport Postad 5 Oktober, 2014 Ett kul litet utbyte mellan Bob Orci och William Shatner på Twitter:https://twitter.com/WilliamShatner/status/516617101738389505 Själv tycker jag att det vore kul om så många Star Trek-veteraner som möjligt medverkar i filmen, men det är väldigt viktigt för mig att det inte blir krystat. "Kirk Prime" är död och ska förbli död. Shatner kan ju dock vara med i en flashback-sekvens (kanske en mind meld med "Spock Prime"?), eller som en släkting till Pine-Kirk. Jag skulle även gärna se Trek-veteraner i ganska subtila roller, exempelvis som statister. Dock kanske det inte är så lockande för skådespelarna (eller för budgeten). Citera
startrek92 Postad 11 Oktober, 2014 Rapport Postad 11 Oktober, 2014 https://www.kickstarter.com/projects/5thpassenger/5th-passenger-a-sci-fi-horror-feature-film Kan ju vara värt en nyhet? 3 trek skådespelare Citera
RoLaren Postad 13 Oktober, 2014 Rapport Postad 13 Oktober, 2014 Projektet verkar intressant. Backa det! Tack för tipsetStartrek92 =) Citera
Mr Trek Postad 16 Oktober, 2014 Rapport Postad 16 Oktober, 2014 (redigerade) Ser ut att till och med vara fem med de två kanske mindre kända skådisarna bakom Icheb och Keiko Redigerad 16 Oktober, 2014 av Mr Trek Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.