Bromma_Herman Postad 1 Maj, 2004 Rapport Postad 1 Maj, 2004 Mannen med Star Trek uniform på piratbyråns demostration i stockholm. Är han medlem här?
Thalaxian Postad 1 Maj, 2004 Rapport Postad 1 Maj, 2004 Jag är inte den mannen, men skulle gärna vilja veta mer om sammanhanget han var med i. Vilken sorts demonstrationvar det? Vad gällde den?
Bromma_Herman Postad 2 Maj, 2004 Författare Rapport Postad 2 Maj, 2004 Den gällde att man skulle få bort upphovsrättslagarna på Internet med IRL p2p sharing..
Thalaxian Postad 2 Maj, 2004 Rapport Postad 2 Maj, 2004 Ok, då har jag lite koll i alla fall även om jag inte fattar vad som menas med IRL p2p sharing mer än att det har nåt med fildelning på internet att göra.
Dahlberg Postad 2 Maj, 2004 Rapport Postad 2 Maj, 2004 (redigerade) Ok, då har jag lite koll i alla fall även om jag inte fattar vad som menas med IRL p2p sharing mer än att det har nåt med fildelning på internet att göra. IRL, som nämt ovanför... = In real life, dvs i verkliga livet. det där hemska alltså ;) P2P = Peer to peer, dvs där information går från användare till användare istället för via en server... Dc, kazza, ICQ och liknande är P2P program... Sharing = Delning, hur mycket av sina grejor mand elar med sig på Ska Sharing program, dvs DC, Kazza mm. //Dahlberg - 1337 :P Redigerad 2 Maj, 2004 av Dahlberg
Turambar Postad 13 Maj, 2004 Rapport Postad 13 Maj, 2004 Testa på piratbyråns forum istället. piratbyran.org är adressen, eller gå in på deras chatt #piratbyran.org @ EfNet
Pjotr'k Postad 13 Maj, 2004 Rapport Postad 13 Maj, 2004 Jag stänger diskussionen. Inget snack om piratkopiering i detta forum, tack! :arg:
Rekommenderade inlägg