Damien Stone Posted May 27, 2004 Report Share Posted May 27, 2004 En hel hög med kort till Star Trek CCG 1st Edition från företaget decipher säljes. Tänkte kolla här om det fanns några intresserade i Sverige innan jag lägger ut det på en auktionsajt. Det är en ganska stor samling kort innehållandes mängder av Rare's, jag räknade på en höft och kom fram till att det rör sig om 200+ av korten som är Rare, i dessa är även ett tiotal "semi-rare's" som Q's Tent och Kivas Fajo inräknade eftersom de i slutändan var så svåra att få tag på att de betraktades som rare. Alla korten har blivit spelade med men håller fortfarande gott skick eftersom jag använt plastfickor. Dessa kort säljes billigt och priset är helt klart öppet för diskussion. Om någon skulle vara intresserad så är det bara att höra av sig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 28, 2004 Report Share Posted May 28, 2004 Och detta är ju en typisk diskussion att föra i Quarks holodäck, så jag flyttar den dit. Jag kanske är intresserad - skall kolla hemma och sedan höra av mig om jag då fortfarande är intresserad samt om ingen annan hinner före... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted May 28, 2004 Report Share Posted May 28, 2004 Jag kanske också är intresserad, vad hade du tänkt för pris på korten? Måste bara kolla så jag inte spräcker min budget :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damien Stone Posted May 28, 2004 Author Report Share Posted May 28, 2004 (edited) Tja, priset är helt klart öppet för diskussion men jag har ju ett minimum. Men vi kan säga ett utrop på 800:- sen är det bara att sänka hur mycket ni vill Om ni skulle hamna på tusen eller mer!? så bjuder jag på frakten jag är inte ute efter att tjäna något, bara att bli av med lite saker innan jag flyttar och det till ett i varje fall försvarbart pris :lol: Skicka ett PM eller posta här så kan vi nog komma fram till något. Jag kan säker snickra ihop en liten lista över de mest intressanta korten om ni vill? Edited May 28, 2004 by Damien Stone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talar Posted May 28, 2004 Report Share Posted May 28, 2004 En sån lista kunde vara intressant. Du behöver ju inte skriva upp precis allt, men dom mest värdefulla korten är ju intressant att veta. Gärna vilka expansioner det är kort från också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damien Stone Posted May 29, 2004 Author Report Share Posted May 29, 2004 En lista över de mer mer intressanta korten: The Emissary The Traveler Kira Nerys - Foil Empok Nor Deanna Troi Beverly Crusher Admiral Riker - Vitkantad Ultra-rare Jean-Luc Picard Data Geordi La Forge Julian Bashir Admiral McCoy - Promo, svartkantad, ej från reflections Jadzia Dax USS Enterprise USS Enterprise - E Luther Sloan x 2 - Promo, från 2nd Anthology Captain Kirk Spock - Promo Koloth - Foil Kivas Fajo - Collector x 2 Q's Tent x 8 Devidian Door x 3 Koval x2 - Promo, från 2nd Anthology Lt. Sisko USS Pasteur - Ultra-rare Legate Damar x 2 - Promo, från 2nd Anthology Gowron - Foil Jodmos - Promo, från 2nd Anthology Vedek Dax x 3 - Promo, från 2nd Anthology Bashir Founder x 2 - Promo, från 2nd Anthology Ja-rod - Promo, från 2-player Klingon Mogh - Promo, från 2-player Klingon Gi'ral - Promo, från 2-player Klingon Space Door Strict Dress Code Borg Ship :borg2: Hippocratic Oath x2 The Higher... The Fewer Make is so Quarks Isolinear Rods Sen finns det mängder av andra kort som är extremt spelbara men som kanske inte har lika stor kändisfaktor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ickamicka Posted May 29, 2004 Report Share Posted May 29, 2004 Har du några Tribble kort? Iså fall är jag intresserad av dem =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damien Stone Posted May 29, 2004 Author Report Share Posted May 29, 2004 Det finns en hög med tribblekort. LIte blandat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts