Jump to content
Sign in to follow this  
Spax

Köp av box...

Recommended Posts

Hej jag är nyhär på forumet.. jag sökte mig hit för att jag gillar star trek helt enkelt :)

Har en liten fundering... det är så att jag tänkte köpa en box men jag har inte sett så mycket av Voyager eller Deep Space Nine och jag har inte sett något av Nest Generation.. så man kan väll säga att jag är nybörjare :)

Vore tacksam för lite tips vilken serie jag ska satsa på till att börja med... det är ju ändå inte SÅ billigt att köpa boxar.

Tack på förhand

Egentligen skulle frågor om köp av DVD-boxar höra hemma under forumdelen "Quarks", men eftersom det egentligen handlar om vilken serie man/du skall börja se, låter vi diskussionen ligga kvar där den blev skapad.

Det går inte att avgöra på ett opartiskt sätt. Det beror helt på vad det är för serie du eftersöker. Mitt förslag är att du letar dig genom diskussionerna under de olika serie-forumdelarna och även tittar in i diskussionen Bästa serien för att bilda dig en egen uppfattning om hur de olika serierna är. Fundera då också på vad det är som du söker och välj därefter. Det är i varje fall mitt förslag.

Det var absolut inte menat som någon kritik. Bara som ett tips att göra på ett annat sätt, då det kan vara lite svårt att få ett opartiskt yttrande om denna sak, eller att få ett definitivt yttrande som alla här kan hålla med om. :rolleyes:

Tog det inte som kretik :) jag läste igenom massa trådar här och beslutade mig för att köpa TNG, borde komma på tisdag :) har man massa tid framför TVn ;)

Det gjorde du rätt i också! Var bor du någonstans? Finns en del affärer som säljer boxar begagnat numer också. Andra långgatans skivhandel i Göteborg gör det t.ex. Du har ju garanti på dem där också. Sparar alltid några hundralappar på sådana köp!

Nu när ämnet finns så kan jag lika gärna fråga.

Jag är omyndig och vill köpa en box men om vi beställer i mna föräldrars namn så får vi inte min WCT rabatt, och 10% är en del.

<{POST_SNAPBACK}>

Det problemet hade jag också, men jag mailade deras kundtjänst och förklarade situationen, och så löste de det. :)

Edited by Essray

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...