Smirf Posted September 3, 2004 Report Share Posted September 3, 2004 (edited) Jag antar att det finns en stor sannorlikhet att det här redan har nämnts på det här forumet. Om så är fallet så får ni i alla fall möjligheten att beskåda mitt mästerverk ;) Edited September 3, 2004 by Smirf Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted September 28, 2004 Report Share Posted September 28, 2004 Den var syverän!! Hur gjorde du? Den passar superbra som mobil på jobbet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smirf Posted September 29, 2004 Author Report Share Posted September 29, 2004 Kassera en diskett, ta en titt på hur min "modell" ser ut. Jag är säker på att du listar ut hur man gör Man behöver ett litet knipps med en sax för att få ett jack som "saucer" delen ska sitta fast i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted September 29, 2004 Report Share Posted September 29, 2004 Eller kolla på exempelvis denna sida så ser ni hur man gör. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smirf Posted September 29, 2004 Author Report Share Posted September 29, 2004 Eller kolla på exempelvis denna sida så ser ni hur man gör. <{POST_SNAPBACK}> Det var ett bra tag sedan jag var på den sidan, var en Buzz länk om jag inte missminner mig, därav min skriftliga beskrivning ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essray Posted October 1, 2004 Report Share Posted October 1, 2004 Jag minns att jag tillverkade två stk Floppy-skepp på mitt sommarjobb förra året, och lämnade kvar dem som ett minne. Ett av dem finns fortfarande kvar Det ena var f ö av en ngt annorlunda konstruktion, nämligen en Klingon Bird of Prey. Dne var dock lite mer avancerad att klippa till, och orsakade en viss blodsutgjutelse.... :=/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted October 1, 2004 Report Share Posted October 1, 2004 Jäpp, då finns det något liknande på mitt jobb också. :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Borg Posted October 2, 2004 Report Share Posted October 2, 2004 Himlans vad cool´t. Ska nog fixa till en sådan själv! Bra tips! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts