Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Det finns en serie som är spinn off på starship troopers och den heter roughnecks. Även där utfärdas en varning. Den är i klass med starship troopers 2 men den är animerad.

Postad
Det finns en serie som är spinn off på starship troopers och den heter roughnecks. Även där utfärdas en varning. Den är i klass med starship troopers 2 men den är animerad.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har sett lite av den animerade troopers och tyckte den verkade bättre är troopers 2:an. :blink:

Postad
Jag gjorde ett misstag häromdagen. Jag köpte en film på SCI-FI bokhandeln som antagligen är det sämsta jag sett på år och dag, SPACEMARINES. Jag gjorde misstaget att enbart gå efter omslaget. Denna film är så dåligt att det inte får stå bland det som jag redan tycker är lite b-sci-fi. Men som samlare är det väl misstag man får räkna med. :(

VARNING!!!!

Ser ni denna film ute i handeln, KÖP DEN INTE!!!!!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Och vad som är SCI-FI-film är ju frågan. Såg en film på kanalen Hallmark

där det stod att det var SCI-FI. Inget märkvärdigt alls var det i filmen.

Som en helt vanligt lugn dramafilm.

Där emot är man ju sugen på riktigt hamla SCI-FI-filmer svartvita

och sånna finns tydligen inte att få tag på. Sånna gamla filmer

bruka gå på TCM. jaja man får spela in i så fall.

• 1 månad senare...
Postad
Problem nr 4

Att jag fortfarande har mina filmer i vardagsrummet är ett smärre mirakel som jag dagligen är tacksam över, men det finns andra "vargar". Eftersom jag har valt att ha min samling till allmän beskådan så gör det mig också mycket sårbar, för alla dessa människor som bara vill "låna" lite filmer. Jag kan bara inte skiljas från mina filmer. DOM ÄR MINA!. Mina närmaste vänner har väl förstått detta och låter mig hållas, men det är ofta jag hamnar i hetluften och får kämpa för mina dyrgripar.

Jag har nog sett hur det kladdas med feta fingrar på dvder och hur man lägger de fina dvdfilmerna hur som helst utan att tänka på att de kan bli repiga! För att inte tala om hur oförsiktiga folk kan vara med fodralen. De blir fula och buckliga. Hur kan folk hantera saker på det viset? DVDerna kan ju ibland se ut som om någon kört över dem med en traktor.

Jag lånar bara ut mina fina scifidvder till folk jag litar på. Dessvärre lånas mina filmer ut av andra familjemedlemmar :arg:

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu
  • Skapa nytt...