OnO Posted September 8, 2004 Report Posted September 8, 2004 Här kan vi kolla trailers: http://www.starfleetlibrary.com/sevtrek/ Quote
Sandra Posted March 12, 2005 Report Posted March 12, 2005 Den skulle jag verkligen vilja se, men skulle antagligen aldrig få beställa för mamma <_< får väl snarare höra med släktingarna i Australien. Quote
Pjotr'k Posted March 13, 2005 Report Posted March 13, 2005 Den skulle jag verkligen vilja se, men skulle antagligen aldrig få beställa för mamma <_< får väl snarare höra med släktingarna i Australien. <{POST_SNAPBACK}> Tänk på att de har annan region där på VHS och DVD, så att du är säker på att du kan se filmen när den kommer som present eller så... Quote
Lenski Posted March 13, 2005 Report Posted March 13, 2005 (edited) Den skulle jag verkligen vilja se, men skulle antagligen aldrig få beställa för mamma <_< får väl snarare höra med släktingarna i Australien. <{POST_SNAPBACK}> Tänk på att de har annan region där på VHS och DVD, så att du är säker på att du kan se filmen när den kommer som present eller så... <{POST_SNAPBACK}> Vad jag har förstått så är det PAL som gäller i Australien (kan ha fel där dock) och DVD'n dom säljer på hemsidan ska vara Region-0, alltså spelbar över hela världen. Independentfilmer brukar dessutom vara tryckta i Reg-0 enligt mina erfarenheter. Men kolla noga ändå, så att det är säkert vad som gäller... Edited March 13, 2005 by Lenski Quote
Recommended Posts