OnO Postad 8 September, 2004 Rapport Postad 8 September, 2004 Här kan vi kolla trailers: http://www.starfleetlibrary.com/sevtrek/
Sandra Postad 12 Mars, 2005 Rapport Postad 12 Mars, 2005 Den skulle jag verkligen vilja se, men skulle antagligen aldrig få beställa för mamma <_< får väl snarare höra med släktingarna i Australien.
Pjotr'k Postad 13 Mars, 2005 Rapport Postad 13 Mars, 2005 Den skulle jag verkligen vilja se, men skulle antagligen aldrig få beställa för mamma <_< får väl snarare höra med släktingarna i Australien. <{POST_SNAPBACK}> Tänk på att de har annan region där på VHS och DVD, så att du är säker på att du kan se filmen när den kommer som present eller så...
Lenski Postad 13 Mars, 2005 Rapport Postad 13 Mars, 2005 (redigerade) Den skulle jag verkligen vilja se, men skulle antagligen aldrig få beställa för mamma <_< får väl snarare höra med släktingarna i Australien. <{POST_SNAPBACK}> Tänk på att de har annan region där på VHS och DVD, så att du är säker på att du kan se filmen när den kommer som present eller så... <{POST_SNAPBACK}> Vad jag har förstått så är det PAL som gäller i Australien (kan ha fel där dock) och DVD'n dom säljer på hemsidan ska vara Region-0, alltså spelbar över hela världen. Independentfilmer brukar dessutom vara tryckta i Reg-0 enligt mina erfarenheter. Men kolla noga ändå, så att det är säkert vad som gäller... Redigerad 13 Mars, 2005 av Lenski
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu