Suskiv 0 Rapportera inlägg Postad 27 Augusti, 2002 Vet inte om ämnet hör hemma här men jag tyckte det i alla fall. Är det nån här som har sett den dataanimerade filmen Sev Trek: Pus in Boots? http://www.sev.com.au/sevtrek/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sweetycow 0 Rapportera inlägg Postad 27 Augusti, 2002 Självklart har jag sett den. Den är asbra. Kunde inte sluta skratta åt den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Essray 0 Rapportera inlägg Postad 28 Augusti, 2002 Skulle väldigt gärna vilja se den, jag har sett trailern och den verkar himla rolig. Hur lyckades ni se den? Jag har inte sett den i Sverige. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pjotr'k 5 Rapportera inlägg Postad 28 Augusti, 2002 Man kan beställa den från Sev Treks hemsida (se första inlägget). Vet dock inte om jag är villig att betala 185:- inkl porto för bandet. Den finns inte att köpa från någon annan stans, vad jag kan hitta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Essray 0 Rapportera inlägg Postad 28 Augusti, 2002 Är det samma historia som den tecknade Pus in Boots? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Quiet 0 Rapportera inlägg Postad 28 Augusti, 2002 Var kan man hitta trailern? Url-adress någon? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sweetycow 0 Rapportera inlägg Postad 4 September, 2002 Skulle väldigt gärna vilja se den, jag har sett trailern och den verkar himla rolig. Hur lyckades ni se den? Jag har inte sett den i Sverige. Jag laddade ner den på DC++ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Suskiv 0 Rapportera inlägg Postad 5 September, 2002 Var kan man hitta trailern? Url-adress någon? http://www.sev.com.au/sevtrek/download.asp Ladda ner Sev trek trailers Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Essray 0 Rapportera inlägg Postad 9 September, 2002 Alla som var på förra treffen har väl sett den nu. *Fire the crouton torpedoes* Bland det roligaste jag någonsin sett. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Essray 0 Rapportera inlägg Postad 12 September, 2002 Tänkte på det att det skulle nog passat bättre om filmen varit tecknad istället för 3D-animerad. (Som t ex Simpssons alltså) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Warbird 0 Rapportera inlägg Postad 13 September, 2002 Hahahahaha Det bästa var ju Worf... ;) Öh, Barf menar jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pjotr'k 5 Rapportera inlägg Postad 30 September, 2002 Jag frågade en kompis vad "Pus In Boots" stod för, och hon sade att det var relaterat till historien om "Mästerkatten i stövlarna". Förstår dock inte kopplingen, men det finns säkert en logisk förklaring. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Essray 0 Rapportera inlägg Postad 30 September, 2002 Jag frågade en kompis vad "Pus In Boots" stod för, och hon sade att det var relaterat till historien om "Mästerkatten i stövlarna". Förstår dock inte kopplingen, men det finns säkert en logisk förklaring. Förr i tiden sa man ju pussy cat om katter, (ngt som kanske har en lite annorlunda betydelse idag). Kanske har med det att göra. (Pus betyder väl typ akne eller ngt i den stilen) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke 7 Rapportera inlägg Postad 30 September, 2002 (Pus betyder väl typ akne eller ngt i den stilen) pus = var, så den svenska titeln blir "Var i stövlarna" eller nått liknande, inte den trevligaste titeln jag har läst Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pjotr'k 5 Rapportera inlägg Postad 30 September, 2002 En fundering: Kanske betyder "Pussing boots" att man slickar stövlarna, alltså att man "jamsar med" exempelvis chefen eller kaptenen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Warbird 0 Rapportera inlägg Postad 1 Oktober, 2002 Hm... Kan vara så, kul var den iaf. Drop out of warp Mr. Beta. But captain, we are not in warp. But then why does the stars moving? That´s the screensaver captain. Hahahahahaha!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Excelsior 0 Rapportera inlägg Postad 2 Oktober, 2002 Man kan beställa den från Sev Treks hemsida (se första inlägget). Vet dock inte om jag är villig att betala 185:- inkl porto för bandet. Den finns inte att köpa från någon annan stans, vad jag kan hitta. Är inte Sev Trek ifrån Australien? I så fall skulle väl portot vara gigantiskt ifall man beställde filmen från hemsidan? 185:- i säg är väl dock inte så farligt... :ferengi: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Excelsior 0 Rapportera inlägg Postad 4 Oktober, 2002 På tal om att "Pus In Boots" visades på senaste treffen... Är det någon som vet varför det inte informerades om det innan? Hade jag vetat det så hade jag ju gått på treffen i alla fall... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Quiet 0 Rapportera inlägg Postad 4 Oktober, 2002 På tal om att "Pus In Boots" visades på senaste treffen... Är det någon som vet varför det inte informerades om det innan? Hade jag vetat det så hade jag ju gått på treffen i alla fall... Det är såna där små trevliga överaskningar man kan råka ut för. ;) Syyyynd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ensign jones 0 Rapportera inlägg Postad 10 Oktober, 2002 Nån som vet om den visas nästa träff? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pjotr'k 5 Rapportera inlägg Postad 10 Oktober, 2002 Jag tror inte att den visas å nytt. Det kanske blir en annan överraskning, vem vet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Warbird 0 Rapportera inlägg Postad 12 Oktober, 2002 japp, om inte... syyyyyyyyyynd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Captain Proton 0 Rapportera inlägg Postad 17 Maj, 2003 Jag får hålla med om att inget går upp mot sev trek. Jag gillar cartoonen som dom har bar sev treks hemsida. www.sev.com/au Och här är én länk som funkar till trailern till filmensev trek: pus in bootswww.trailer.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thalaxian 0 Rapportera inlägg Postad 1 September, 2004 (redigerade) Det var ett tag msedan jag såg filmen, vilket jag gjorde på en Star Treff i Göteborg. Vad jag minns så var den rätt rolig att se och ett kul inslag på en dag fylld med Star Trek. Redigerad 1 September, 2004 av Thalaxian Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bruse 0 Rapportera inlägg Postad 1 September, 2004 Den där url:en till dornload genererar bara en 404-sida... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser