Kai Dukat Posted April 21, 2005 Report Share Posted April 21, 2005 Har just sett den bästa snooker matchen sedan finalen i masters förra året. Jag trodde att Dott skulle ta det, men nej McCulloch var starkare - uuh vad spännande Just nu pågår den största snooker tävlingen nämligen pro WC. eller emmbasy eller hur det nu stavas. Jag rekomenderar varmt denna sport och jag tror eller rättare sagt inbillar mig att det finns snooker tittare här. Visst är detta en sport för oss som gillar ST. Min sambo hävdar att alla ST fanatiker gillar detta med kommentaren nördar gillar ofta samma saker. :lol: :blink: Är det så härligt att hon har rätt eller är det så att vi inte är nördar eller huuh det kanske bara är jag som är det. Strunt samma Snooker är hur spännande som helst. :lol: :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 snooker är ganska coolt men jag följer det inte särsklit mycket. Jag brukar kunna fastna lite när det är på tv men inte så att jag bokar det eller så.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
holodoc Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 Har sett lite till och från (bl a igår) och det kan faktiskt vara fängslande. Det är verkligen otroligt att se skickligheten... Många tycker säkert det är urtrist, men jag drar lite paralleller till curling...också segt, men kan vara vansinnigt spännande... Problemet med snooker är att det inte finns någon att hålla på... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 Jag somnar till snooker, tyvärr. Jag förstår inte heller reglerna så bra och det kan ju vara ett skäl... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smirf Posted April 24, 2005 Report Share Posted April 24, 2005 Jag har spelat snooker några gånger. Det är rätt så kul faktiskt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kai Dukat Posted October 6, 2005 Author Report Share Posted October 6, 2005 På Lördag drar det igång på alvar i och med WSA i Preston - häng med från början jag tror på Stevens men mitt hjärta är hos Hunter men han kanske inte kan komma till start i och med att det är för tidigt efter hans cancerbehandling Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Hunter Posted October 6, 2005 Report Share Posted October 6, 2005 Kul att spela, tråkigt som *** att titta på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts