Gå till innehåll

Förlåt!


Rekommenderade inlägg

Jag är Psomo, hyfsat aktiv på starwars.nu/forum.

Från detta forum kom de som "invaderade" ert forum.

Varför de gjorde det kan man bara spekulera i, jag själv gissar på att de inte har något liv.

Jag vet ej vad de gjorde, de själva sade att de "mobbade några trekkies på ett forum. Vi behöver 2-3 pers till så att vi kan göra det en gång till mer organiserat".

Jag skäms över att tillhöra samma forum som dem, och ber om ursäkt å starwars.nu/forum's vägnar.

Redigerad av Psomo
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har som redaktör på Star Trek Databas länge talat väl om StarWars.nu. Det är ytterst beklagligt att detta fått sig en kraftig törn. Vi tackar för ursäkten och hoppas att ni gör klart hos err att något sådant inte är okej i fortsättningen.

Jag tror inte att vi tjänar på att skapa bataljer mellan Star Wars och Star Trek. Själv gillar jag båda och många med mig känner likadant. Skulle vi skapa fler bataljer skulle båda "grupperna" förlora på det, är min fasta övertygelse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får väl be om ursäkt för mitt beteende men vi startade invasionen för att en trekkie höll på och härjade på SW.nu!

Men iaf jag ska skärpa mig.

ps:Star-wars-invasion och alla andra med namnet Star-wars-invasion plus en siffra har lagt ner invasionen för gott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får väl be om ursäkt för mitt beteende men vi startade invasionen för att en trekkie höll på och härjade på SW.nu!

<{POST_SNAPBACK}>

Det där är inte sant, ni startade invasionen eftersom en medlem började tala nedsättande om Star Wars och dess fans. Forumet reagerade och någon föreslog nedsättande att han kanske var Trekkie. Andra hakade taksamt på (några vilka jag fört givande disskussioner med på ert forum) och vips så var invasionen igång.

Allt bara p.g.a de löjliga fördommarna som säger att en Star Wars-hatare måste vara Trekkie.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även Michael Lokner, huvudredaktör på StarWars.nu, har skrivit och beklagat händelsen.

I det här fallet är det ju dock någon som använt namnet "starwars.nu" i sin smutskastning. Sånt tolererar vi så klart inte. Men jag hoppas samtidigt att du förstår att det inte är vi som helhet som gjort detta [...]

Mycket beklagligt med personer som förstör, men sådana finns det lite här och var.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...