Jean-Luc Picard Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 (edited) Eftersom det va så många som sa att dom målar i en annan post så tänkte ja att vi kollar hur många det kan vara egentligen... http://www.startrekdb.se/forum/index.php?showtopic=1851 Edited June 4, 2005 by Jean-Luc Picard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supertreck Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 (edited) Eftersom det va så många som sa att dom målar i en annan post så tänkte ja att vi kollar hur många det kan vara egentligen... http://www.startrekdb.se/forum/index.php?showtopic=1851 <{POST_SNAPBACK}> Det är frågan vad som räknas. Att måla och rita på en ritplatta i ritprogram kanske inte räknas? Jag använder ritplatta ganska mycket. Och att en bild på konstgjord väg som (digitalt) och omöjligt jämförbar med en bild där färger är tagen från naturliga råvaror. På ett naturligt sätt inte kräver en dator. Edited June 4, 2005 by Supertreck Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jean-Luc Picard Posted June 4, 2005 Author Report Share Posted June 4, 2005 Det är frågan vad som räknas. Att måla och rita på en ritplatta i ritprogram kanske inte räknas? Jag använder ritplatta ganska mycket. Så länge det är ritat ur fantasin så kan det ju ändå bli konst. Och det finns många sätt att måla på nuförtiden, att måla innebär inte att man måste använda pensel och duk, som förr i tiden när det va standard... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B'Elanna Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 Nee, ingen målning för mig. Jag har ingen talang för att måla. Hade dock gärna velat kunna Har inte målat sedan jag gick i gymnaiset för 10 år sedan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 Jag kani nte måla, allts gör jag det inte. Jag har problem med en vanlig streckgubbe så :rodna: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jean-Luc Picard Posted June 4, 2005 Author Report Share Posted June 4, 2005 Jag kani nte måla, allts gör jag det inte. Jag har problem med en vanlig streckgubbe så :rodna: <{POST_SNAPBACK}> ...O o-^-o ....| ..-^-. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 Nej jag är oduglig på det. Jag kan inte ens måla om huset... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jean-Luc Picard Posted June 4, 2005 Author Report Share Posted June 4, 2005 Nej jag är oduglig på det. Jag kan inte ens måla om huset... <{POST_SNAPBACK}> Då äre illa fan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Me Posted June 5, 2005 Report Share Posted June 5, 2005 det händer att jag kan ta fram mitt ritblock och teckna (om det nu kan räknas som "måla") något.. det senaste året ha det inte blivit så mycket dock Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 Jäpp! Jag målar och tecknar jämt. Jag målar i olja, acryl, vattenfärg och använder mig av blandteknik. Motiven just nu är människor och åter människor. Håller just nu på med en målning till mitt jobb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts