Mikael Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 (edited) Hittade denna när jag surfade runt lite. Den stämmer lite väl bra för att vara tämligen slumpmässig... tror nästan att manusförfattarna använde en liknande när de inte hade några idéer... *edit* stavfel Edited September 24, 2005 by Mikael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Hittade denna när jag surfade runt lite. Den stämmer lite väl bra för att vara tämligen slumomässig... tror nästan att manusförfattarna använde en liknande när de inte hade några idéer... <{POST_SNAPBACK}> Det verkar ju vara några treekies som har skrivit korta resumeer av ett antal avsnitt! :blink: Dock: som alltid gäller virusvarning! J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted September 24, 2005 Author Report Share Posted September 24, 2005 Någon postade The Star Trek Failure Generator. på TrekBBS. Det är som den jag postade tidigare men hittar på fel som händer istället. Perfekt om man vill ha ett slumpmässigt fel i en fanfic, kan kombineras med slumpvis handling för extra lättja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bromma_Herman Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 'Practices' WRITTEN BY : Lisa Klink. STORY BY : Brannon Braga and Jeri Taylor. DIRECTED BY : Cliff Bole. When a series of events strands Voyager in a Nebulae, Captain Janeway must travel through time and activate a dangerous holographic warrior. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G'Brr Posted December 24, 2005 Report Share Posted December 24, 2005 HaHa Den var nästan rolig! Är Ironisk :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 "To copy with hopeless odds, voyger must create a number of copies. Now is the question: Which copy is the original voyger?"n :lol: J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts