Ullaa Posted August 25, 2005 Report Share Posted August 25, 2005 Shit, kolla detta forumet.. Skitbra forum om man gillar fotboll supportrar från alla lag typ!! Fotbollsfans.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Hunter Posted August 25, 2005 Report Share Posted August 25, 2005 Trevligt för oss fotbollsintresserade, men vad har detta med Fantasy att göra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Durator Posted August 26, 2005 Report Share Posted August 26, 2005 Trevligt för oss fotbollsintresserade, men vad har detta med Fantasy att göra? <{POST_SNAPBACK}> Malmös match i kvalet var lite för mycket "fanatasy" för mig. Jag tror Ullaa får hitta en bättre plats att puffa för sina sajter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted August 26, 2005 Report Share Posted August 26, 2005 Helt klart fel forumdel, Ten Forward är ett bättre val... *FLYTTAD* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted August 26, 2005 Report Share Posted August 26, 2005 Är det inte lite too much att propagera för fotboll på ett st forum????? B) J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted August 26, 2005 Report Share Posted August 26, 2005 Är det inte lite too much att propagera för fotboll på ett st forum????? B) J. <{POST_SNAPBACK}> Inte i Ten Forward väl? Det verkar vara helt okej tycker jag. Såg idag att Bashir och O'Miles snackade tennis på Quarks.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Durator Posted August 26, 2005 Report Share Posted August 26, 2005 (edited) Är det inte lite too much att propagera för fotboll på ett st forum????? B) J. <{POST_SNAPBACK}> Inte i Ten Forward väl? Det verkar vara helt okej tycker jag. Såg idag att Bashir och O'Miles snackade tennis på Quarks.... <{POST_SNAPBACK}> Inte dart asså, jahaja, vilket avsnitt? :vulcan: Edited August 26, 2005 by Durator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted August 27, 2005 Report Share Posted August 27, 2005 Är det inte lite too much att propagera för fotboll på ett st forum????? B) J. <{POST_SNAPBACK}> Inte i Ten Forward väl? Det verkar vara helt okej tycker jag. Såg idag att Bashir och O'Miles snackade tennis på Quarks.... <{POST_SNAPBACK}> Inte dart asså, jahaja, vilket avsnitt? :vulcan: <{POST_SNAPBACK}> Hmm, det var nog racquetball jag menar och det var i säsong tre, nånstans, tror jag. Tennis snackade han med Garak om också i säsong tre tror jag. Vad jag menar med allt detta är att kan våra hjältar i Star Trek ägna sig åt och snacka om idrott och sport så kan väl vi. Heja Jämjö GoIF! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted August 27, 2005 Report Share Posted August 27, 2005 HM... Man kanske kunde ha en tråd där man pratar om vilka sporter st folket ägnar sig åt? :P J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted August 27, 2005 Report Share Posted August 27, 2005 Varför inte? Basket! lol, nej men det vore intressant med en sporttråd, helt klar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts