Nyhet Posted November 5, 2005 Report Share Posted November 5, 2005 (edited) På tisdag släpper SandrewMetronome biljetterna till förhandsvisningarna av Serenity. Förhandsvisningarna, som kommer att äga rum hela två veckor före ordinarie start, genomförs av Section 42, WCT och TSS i samarbete med UIP (United International Pictures). Förhandsvisningarna är den 14 november kl 21.00 eller 21.15 på Biopalatset i respektive stad. Stora lotterier utlovas med mängder av intressanta priser. Detta är en unik satsning att UIP satsar så stort tillsammans med en science fiction-förening och två Star Trek-föreningar, så alla som är i närheten av Stockholm, Göteborg eller Malmö bör pallra sig dit! Om det här slår väl ut så kanske det kan bli en fortsättning på andra SF-filmer, kanske till och med vid Star Trek XI någon gång om ett par år! [ Till originalnyheten ] Edited January 7, 2010 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trolsk Posted November 5, 2005 Report Share Posted November 5, 2005 Å va jag längtar!!! :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted November 5, 2005 Report Share Posted November 5, 2005 Om jag bara bodde i Malmö! Men att åka dit för en kväll, sova över och sedan åka tillbaka tidigt på morgonen, skulle kosta alldeles för mycket. Men visst har jag försökt att få till en möjlighet! Hoppas att detta leder till fler förhandsvisningar i framtiden, om många kommer till dessa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 Hmm närmast är väl stockholm för min del.. man får se vad som händer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Centerwall Posted November 8, 2005 Report Share Posted November 8, 2005 Nu har jag bokat mina biljetter! :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
RomulanStar Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 Jag har också biljett!!! Min sambo var den förste i kön och kunde välja helt fritt... Tålmodighet är en dygd... :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts