Nyhet Posted November 19, 2005 Report Share Posted November 19, 2005 I samband med nästa års 40-årsjubileum av Star Trek ges en manga ut. Mangan publiceras av det amerikanska mangaförlaget Tokyopop. Handlingen skrivs av författaren Joshua Ortega och utspelar sig under TOS-tiden. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted November 20, 2005 Report Share Posted November 20, 2005 Har någon hittat vad denna serie skulle heta? Det enda jag funnit är "Star Trek", men så enkelt tror jag inte att det blir. Det skulle vara kul att få tag på ett exemplar, när den kommer ut, vilket datum det nu blir. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kai Dukat Posted November 23, 2005 Report Share Posted November 23, 2005 Jag kan bara säga neeeeej, varför varför det kan inte vara sant. Jag avskyr manga med hela mitt förnuft och min kropp. :sjuk: Mej ockej det kan faktiskt betyda att ST får nya tittare Link to comment Share on other sites More sharing options...
B'Elanna Posted November 23, 2005 Report Share Posted November 23, 2005 Jag kan bara säga neeeeej, varför varför det kan inte vara sant. Jag avskyr manga med hela mitt förnuft och min kropp. :sjuk: Mej ockej det kan faktiskt betyda att ST får nya tittare Jag gillar inte heller manga. Jag tycker att bilderna ser så otroligt opersonliga ut. Jag gillar inte detaljfattiga teckningar med onaturligt stóra ögon. Kan de inte hitta på någor bättre sätt att locka fler Star Trek tittare? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corny Posted December 10, 2005 Report Share Posted December 10, 2005 Den kommer heta "Anything But Alone". Jag älskar manga och Star Trek. Jag ser verkligen fram mot denna synergi. :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts