Jocke Posted July 27, 2001 Report Share Posted July 27, 2001 Jag fick idag detta brev från en reporter på Expressen:"Hej! Jag är reporter på Expressen och ska göra ett stort tips om nya Star Trek (Voyager Säsong 5) som börjar visas på SVT den 12/8. Känner du någon som kan besrkiva själva "grejen" (hysterin, varför man gillar Star Trek, hur stort Star Trek är i Sverige o s v) så kontakta gärna mig!" Tfn: 08-738 35 49 E-Post: johan.andersson.noje@expressen.seVill ni hjälpa honom med denna artikel, så kan ni kontakta honom via telefon eller e-post. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted July 27, 2001 Report Share Posted July 27, 2001 Jag har mailat, men jag kommer att vara bortrest framöver. Så ni andra; Maila !Jag tror att det kan vara ett bra tillfälle att få synas lite i media, där vi ofta glöms bort. (Läs: Svt...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted July 30, 2001 Report Share Posted July 30, 2001 Jag har e-postat. Om det blir en artikel, kan väl ni som ser den snabbt lägga en notis om det här. På så sätt kanske vi är fler som kan köpa ett ex av Expressen. Tänk om man blir kändis... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted September 26, 2001 Report Share Posted September 26, 2001 Blev det nåt av det här? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted September 26, 2001 Author Report Share Posted September 26, 2001 Jag vet inte, läser inte Expressen, men om det är någon som har artikeln så kan ni väll scanna in den och lägga upp den här. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted September 27, 2001 Report Share Posted September 27, 2001 Jag hittade inget på expressen.se - det blev kanske inget av artikeln? Det närmaste jag hittade var en nördförklaring av Trekkers - http://www.expressen.se/article.asp?id=78262 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted September 27, 2001 Report Share Posted September 27, 2001 Ja, den handlade kanske inte om Star Trek som huvudtema, och sån kritik har vi väl fått ta förut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts