Gå till innehåll
DanielSchenström

Nya förpackningar för TNG-DVD-boxarna

Rekommenderade inlägg

TNG-boxarna kommer snart släppas med ny förpackningsdesign och ett sänkt pris från och med 22:a maj.

Länk: Nya boxen

De andra serierna lär väl följa efter. Nu blir det brådis att köpa upp Voyager- och Enterpriseboxar för min del så jag inte får två olika utseenden på förpackningen för samma serie. Prissänkningen är i alla fall mycket välkommen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Usch, nu blir jag nervös. Jag har 6 av 7 säsonger DS9. Har tänkt vänta på prissänkning innan jag slår till... Nu får man skita i det och slå till direkt. De här nya "styggelserna" passar ju inte in... :arg:

Jag har två Voy också... :(

Men jag har alla TNG! (Dessa finns på discshop för 599:-, skynda att kompletera) :)

Redigerad av OnO

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
TNG-boxarna kommer snart släppas med ny förpackningsdesign och ett sänkt pris från och med 22:a maj.

Länk: Nya boxen

De andra serierna lär väl följa efter. Nu blir det brådis att köpa upp Voyager- och Enterpriseboxar för min del så jag inte får två olika utseenden på förpackningen för samma serie. Prissänkningen är i alla fall mycket välkommen.

Detta är ett lågpris alternativ. Det är en så kallad slimpack-box utan bonusmaterial. De gamla varianterna kommer att finnas kvar. Detta ska tydligen vara en special-hyllning gällande 40-års firandet. Dvs ironiskt nog kanske de billigare blir de dyrare i framtiden. Typ Prince Black album, bootleg varianterna är lättare att få tag i än orginal albumet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu