DanielSchenström Posted April 8, 2006 Report Share Posted April 8, 2006 TNG-boxarna kommer snart släppas med ny förpackningsdesign och ett sänkt pris från och med 22:a maj. Länk: Nya boxen De andra serierna lär väl följa efter. Nu blir det brådis att köpa upp Voyager- och Enterpriseboxar för min del så jag inte får två olika utseenden på förpackningen för samma serie. Prissänkningen är i alla fall mycket välkommen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 (edited) Usch, nu blir jag nervös. Jag har 6 av 7 säsonger DS9. Har tänkt vänta på prissänkning innan jag slår till... Nu får man skita i det och slå till direkt. De här nya "styggelserna" passar ju inte in... :arg: Jag har två Voy också... Men jag har alla TNG! (Dessa finns på discshop för 599:-, skynda att kompletera) Edited April 10, 2006 by OnO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 PRESSTOP! TNG boxarna (de gamla fina hederliga grå) finns för 499:- på Ginza! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kai Dukat Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 TNG-boxarna kommer snart släppas med ny förpackningsdesign och ett sänkt pris från och med 22:a maj. Länk: Nya boxen De andra serierna lär väl följa efter. Nu blir det brådis att köpa upp Voyager- och Enterpriseboxar för min del så jag inte får två olika utseenden på förpackningen för samma serie. Prissänkningen är i alla fall mycket välkommen. Detta är ett lågpris alternativ. Det är en så kallad slimpack-box utan bonusmaterial. De gamla varianterna kommer att finnas kvar. Detta ska tydligen vara en special-hyllning gällande 40-års firandet. Dvs ironiskt nog kanske de billigare blir de dyrare i framtiden. Typ Prince Black album, bootleg varianterna är lättare att få tag i än orginal albumet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikon Posted May 15, 2006 Report Share Posted May 15, 2006 Påminner en del om de amerikanska boxarna tycker jag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorik Posted July 18, 2007 Report Share Posted July 18, 2007 Box Art for Star Trek The Next Generation The Complete Series DVD Box Set Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts