OnO Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 Här kan vi snacka misstag i star trek... Här är några härliga bloopers http://locutus.be/downloads.php Hmm... nåt säger mig att det inte är på riktigt... hmmm.. ähh... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supertreck Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 Här kan vi snacka misstag i star trek... Här är några härliga bloopers http://locutus.be/downloads.php Hmm... nåt säger mig att det inte är på riktigt... hmmm.. ähh... ;) Menar du att misstagen är arrangerade? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Hunter Posted June 17, 2006 Report Share Posted June 17, 2006 Sett de flesta tidigare men bloopers är alltid kul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Data Posted June 18, 2006 Report Share Posted June 18, 2006 Skoj! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted June 18, 2006 Author Report Share Posted June 18, 2006 Nej, Supertreck, jag menar inte att misstagen är arrangerade, utan att star trek inte är på riktigt. <_< Det var ett försök till skämt alltså... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Data Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 Nej, Supertreck, jag menar inte att misstagen är arrangerade, utan att star trek inte är på riktigt. <_< Det var ett försök till skämt alltså... Ok! Fatttade inte heller riktigt.. Men om Star Trek skulle va på riktigt skulle ju borgerna finnas... :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thirteen Posted June 27, 2006 Report Share Posted June 27, 2006 "No more Trek" dethär måste vara det roligaste jag sett på länge! ingen blooper men helt klart kul :P men arrangerade misstag, har tyvärr ingen länk till den men ni vet kanske vad jag menar. Voyagers Tim Russ överspelar väldigt mycket i alla bloopers jag sett honom i, nästan lite arrangerade misstag :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted July 27, 2006 Report Share Posted July 27, 2006 han passar väl på när han har chansen :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts