Nyhet Posted August 2, 2006 Report Share Posted August 2, 2006 Första volymen av Star Trek: the manga utkommer den 12 september i USA. Tokyopop har nu tillkännagivit att det blir utgivningar i flera omgångar. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Posted August 2, 2006 Report Share Posted August 2, 2006 Om dom nu ska göra en manga-serie så hoppas jag att den kommer ut i många volymer, även om jag inte är hysteriskt glad över en star trek manga direkt så är det roligare att den är poppis än att dom släpper tre volymer och sen lägger ner det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
T'Pol Posted August 3, 2006 Report Share Posted August 3, 2006 ja älska manga. de e så söta. hoppas att den kommer t sverige me!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted August 3, 2006 Report Share Posted August 3, 2006 Den kommer att gå att beställa från adlibris.se, för att nämna en av internetbokhandlarna. Sök på ISBN-numret, så hittar du den där. ISBN-nummer finner du i litteraturlänken ovan, för den aktuella manga-boken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
everybodyknows Posted August 3, 2006 Report Share Posted August 3, 2006 inte för att serierna inte kan vara bra, men om de nu prompt ska göra en manga hade jag önskat att de anlitat japanskt skolade tecknare och inte förespråkare av den vidriga "american manga" avarten. risken blir väl att det blir så. huga. <_< Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts