startrek92 Posted July 25, 2013 Report Posted July 25, 2013 Tittade nu första säsongen med bättre effeter och bildkvalite. Stördes inte så mycket av det. Men måste nog medge att jag tycker mer om att se Star Trek med 60-tals effekter, det är intressant att se hur de har hamnat att hitta på och pyssla då digitala gränsen kommit emot Quote
Admiral Picard Posted January 10, 2014 Report Posted January 10, 2014 Såg Star Trek : TOS med dem nya effekterna. Serien i sig har fått sig en bra uppgradering i bildkvalite och i effekterna. Men jag föredrar dem gamla effekterna. Såg det nya på Netflix men det är tur att man har The real thing ;) Quote
RoLaren Posted January 10, 2014 Report Posted January 10, 2014 Blurayutgåvan har båda versionerna. Visst är det kul att se de nya effekterna men jag föredrar också de gamla effekterna. Något som jag verkligen stör mig på i remastered versionerna är den nyinspelade vinjettmusiken. Quote
Tribble Posted October 18, 2018 Report Posted October 18, 2018 Jag tänkte höra om denna rätt så nya Blu-ray utgåva av Star Trek original serien som jag länkar till nedan har så man kan välja mellan de gamla effekterna och de nya effekterna? https://www.discshop.se/tv-serier/bluray/star_trek_original_series_re_pack_20_disc_blu_ray/P142007 Quote
Recommended Posts