startrek92 Postad 25 Juli, 2013 Rapport Postad 25 Juli, 2013 Tittade nu första säsongen med bättre effeter och bildkvalite. Stördes inte så mycket av det. Men måste nog medge att jag tycker mer om att se Star Trek med 60-tals effekter, det är intressant att se hur de har hamnat att hitta på och pyssla då digitala gränsen kommit emot Citera
Admiral Picard Postad 10 Januari, 2014 Rapport Postad 10 Januari, 2014 Såg Star Trek : TOS med dem nya effekterna. Serien i sig har fått sig en bra uppgradering i bildkvalite och i effekterna. Men jag föredrar dem gamla effekterna. Såg det nya på Netflix men det är tur att man har The real thing ;) Citera
RoLaren Postad 10 Januari, 2014 Rapport Postad 10 Januari, 2014 Blurayutgåvan har båda versionerna. Visst är det kul att se de nya effekterna men jag föredrar också de gamla effekterna. Något som jag verkligen stör mig på i remastered versionerna är den nyinspelade vinjettmusiken. Citera
Tribble Postad 18 Oktober, 2018 Rapport Postad 18 Oktober, 2018 Jag tänkte höra om denna rätt så nya Blu-ray utgåva av Star Trek original serien som jag länkar till nedan har så man kan välja mellan de gamla effekterna och de nya effekterna? https://www.discshop.se/tv-serier/bluray/star_trek_original_series_re_pack_20_disc_blu_ray/P142007 Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.