NX-01 Postad 22 Juli, 2007 Författare Rapport Postad 22 Juli, 2007 Riktigt snyggt gjort! Men jag tycker skeppet inte ser genuint "Star Trek ut", utan mer som en anpassning till en dataspelsdesign (t.ex. som i spelet Homeworld). (Du borde kunna lägga upp bilder hos din Internetleverantör. Jag använder bredbandsbolaget och har ett utrymme på 50 Mb som jag fritt kan disponera) tack. jag kan hålla med om att skeppet inte hör till vad vi är vana vid. första gången jag såg det tyckte jag att det var riktigt fult, men efter ett tag så tyckte jag det var skitsnyggt. samma sak hände med de flesta enterprise och många andra skepp, att de var fula i början och sen tyckte man att de var riktigt snygga. smart idé, hade inte t??nkt på det. får väl kolla upp hur det funkar när jag har fått mitt nya bredband efter att jag flyttat. Citera
Supreme Commander JAF Postad 23 Juli, 2007 Rapport Postad 23 Juli, 2007 Undvik att lägga in alltför stora bilder i forumet. Alla har inte bredband. Om ni tycker att det behövs är det bättre att lägga in en thumbnail (dags för en hur gör man thumbnails kurs, kanske?). J. Citera
NX-01 Postad 23 Juli, 2007 Författare Rapport Postad 23 Juli, 2007 ja en thumnail kurs skulle sitta fint, det vore bra. Citera
Fleetadmiral Postad 24 Juli, 2007 Rapport Postad 24 Juli, 2007 Det här har inget med Star Trek att göra, men jag tycker bilden är så charmig. Jag kallar den "Katten Sture i julmundering" Citera
NX-01 Postad 24 Juli, 2007 Författare Rapport Postad 24 Juli, 2007 är det din katt? det såg riktigt fint ut med julmundering. vi har också en katt, han heter Findus, han är rätt lik den tecknade katten med samma namn. men man kan inte sätta några kläder alls på våran katt, han vägrar till och med att ha halsband. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.