Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad
Riktigt snyggt gjort! :)

Men jag tycker skeppet inte ser genuint "Star Trek ut", utan mer som en anpassning till en dataspelsdesign (t.ex. som i spelet Homeworld).

(Du borde kunna lägga upp bilder hos din Internetleverantör. Jag använder bredbandsbolaget och har ett utrymme på 50 Mb som jag fritt kan disponera)

tack. jag kan hålla med om att skeppet inte hör till vad vi är vana vid. första gången jag såg det tyckte jag att det var riktigt fult, men efter ett tag så tyckte jag det var skitsnyggt. samma sak hände med de flesta enterprise och många andra skepp, att de var fula i början och sen tyckte man att de var riktigt snygga.

smart idé, hade inte t??nkt på det. får väl kolla upp hur det funkar när jag har fått mitt nya bredband efter att jag flyttat.

Postad

är det din katt? det såg riktigt fint ut med julmundering. vi har också en katt, han heter Findus, han är rätt lik den tecknade katten med samma namn. men man kan inte sätta några kläder alls på våran katt, han vägrar till och med att ha halsband.

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...