Supreme Commander JAF Postad 16 April, 2007 Rapport Postad 16 April, 2007 Jag skulle inte ha något emot att leva i en federation där ingen svälter, men det ni talar om är ju värre än den värld vi lever i. Förutom för dem som är trekkers och har hög rang. Något version av slavsamhälle/diktatur. Det är ett av problemen med revulutioner. En del tjänar men majoriteten förlorar... J.
johannalaforge Postad 18 April, 2007 Rapport Postad 18 April, 2007 Jag skulle inte ha något emot att leva i en federation där ingen svälter, men det ni talar om är ju värre än den värld vi lever i. Förutom för dem som är trekkers och har hög rang. Något version av slavsamhälle/diktatur. Jo men detta är ju p?? skoj! Vi bara spånar, överdriver och hittar på detta i en milt sagt humoristisk anda! Precis! Man ska inte ta allting på så stort allvar. Självklart, eller iallafall för mig, vill vi inte ha värsta diktatursamhället, inte ens om det har ett Star Trek-tema.
UFP Postad 15 Februari, 2008 Rapport Postad 15 Februari, 2008 Är det ingen som har ett förslag på en nya flagga? UFPs flagga (min avatar) fast istället för sjärnor har man jorden imitten. Typ som FNs flagga som finns idag.
K´hogh son of Klintoch Postad 15 Februari, 2008 Rapport Postad 15 Februari, 2008 nej jag tycker att vi struntar i den här Revolutionen . det skulle nog bara bli pannkaka av den iallafall .
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu