Gå till innehåll
Nyhet

Jason Alexander i "Thank God you're here"

Rekommenderade inlägg

Jason Alexander har kunnat ses i den amerikanska upplagan av "Tack Gode Gud" (ursprungligen var konceptet från Australien), där kända skådespelare sätts i en situation med improvisationsteater. Jason Alexander är mer känd som Costanza i Seinfeld men självklart även som Kurros i VOY-avsnittet Think Tank. Han är ett fan av Star Trek så självklart blev hans framträdande i en Star Trek-inspirerad miljö helt perfekt!

Klippet kan ses här

Källa

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja det köps in eller görs re-makes från alla möjliga håll. T.ex actionrullen Nikita från Frankrike som blev re-make i USA..hette väl Nina eller nå´t.

Men det var i alla fall uppfriskande att se denna parodi på ST. Jag gillar också "space balls" med Mel Brooks. Repliken "jam their radar" är ju en sci fi-parodiklassiker :D

Redigerad av michael ricochet

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Ja det köps in eller görs re-makes från alla möjliga håll. T.ex actionrullen Nikita från Frankrike som blev re-make i USA..hette väl Nina eller nå´t.

Men det var i alla fall uppfriskande att se denna parodi på ST. Jag gillar också "space balls" med Mel Brooks. Repliken "jam their radar" är ju en sci fi-parodiklassiker :D

Den är bra! Och översättningen är ännu bättre! Låt oss kasta sylt på deras radar! :w00t: :lol: :w00t: Men är inte space jam ännu mer en parodi på star wars snarare än star trek? J. ps försök aldrig översätta en del skämt, det blir bara pannkaka av det hela! ds

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den är bra! Och översättningen är ännu bättre! Låt oss kasta sylt på deras radar! :w00t: :lol: :w00t: Men är inte space jam ännu mer en parodi på star wars snarare än star trek? J. ps försök aldrig översätta en del skämt, det blir bara pannkaka av det hela! ds

Jo space balls är parodi på star wars. Ja det var ju det som var så härlig- när dom då kastar sylt på radarn! Det är humor på högsta nivå!

Finns ju den repliken i den filmen när dom säger att dom har finkammat igenom öknen OCH då står dom där med en jättekam! :lol:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jo space balls är parodi på star wars. Ja det var ju det som var så härlig- när dom då kastar sylt på radarn! Det är humor på högsta nivå!

Finns ju den repliken i den filmen när dom säger att dom har finkammat igenom öknen OCH då står dom där med en jättekam! :lol:

Om jag inte missminner mig helt så är Tim Russ (tuvok) med i just den scenen när dom står och finkammar öknen med damsugare. Jag tror att han är en av dem som rapporterar att de inte funnit något ännu. J.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Missa heller inte George Takei i samma show, två dagar senare: klicka här!

urkul! :w00t: :lol: :D

skrattade så att jag nästan ramlade av stolen! :klingon:

--------------------

''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!''

K´hogh son of Klintoch av huset Koragh

Redigerad av K´hogh son of Klintoch

Dela detta inlägg

Länk till inlägg