Gå till innehåll
Nyhet

Star Trek-filmerna på Star Trek Databas

Rekommenderade inlägg

vill rapportera ett fel i insurrection sammanfattningen. står: Efter att ha räddat Data upptäcker kapten Picard och de andra på Enterprise-D att det är något fuffens i görningen på planeten Ba'ku. det är fel eftersom det ska stå Enterprise-E.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
vill rapportera ett fel i insurrection sammanfattningen. står: Efter att ha räddat Data upptäcker kapten Picard och de andra på Enterprise-D att det är något fuffens i görningen på planeten Ba'ku. det är fel eftersom det ska stå Enterprise-E.

Skarpsynt av dig! Givetvis ingen viktig detalj......såvida man inte råkar vara trekker, då är det en hädelse.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har inte hängt med i diskussionerna kring filmavdelningen, men kom ni inte på någon översättning för "Cinematography"?

Såvitt jag vet är "Cinematografi" inte ens ett ord. "Foto" är väl den svenska termen om jag inte missminner mig. :rolleyes:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Har inte hängt med i diskussionerna kring filmavdelningen, men kom ni inte på någon översättning för "Cinematography"?

Såvitt jag vet är "Cinematografi" inte ens ett ord. "Foto" är väl den svenska termen om jag inte missminner mig. :rolleyes:

Eftersom att du är en redaktör på sidan så skulle jag föredra att du tar upp sådant här med oss andra i redaktionen istället för här. Du har möjlighet att ta upp det med oss så att vi kan diskutera det och du kan även själv redigera om du vill eller tycker det behövs <_<

Är det ingen som har någon konstruktiv kommentar om filmavdelningen? Positiv eller negativ, går bra vilket som.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg