Jump to content

Fler bilder släppta på USS Titan

Nyhet

Recommended Posts

USS Titan, skeppet av Lunaklass som förekommer i bokserien Titan och i spelet Star Trek: Legacy, är ett magnifikt skepp, styrkemässigt placerat någonstans mellan skeppen av Galaxy- och Sovereignklassserna.

Fler bilder har nu släppts på skeppet, som står under kommendör William T Riker, och man kan också få uppleva hur det är att själv ratta rymdskeppet i Star Trek: Legacy.

(Tack till Ulf Norlinger för bilderna)

[ Till originalnyheten ]

det är kul att det kommit fler bilder. och för er som inte läst första boken i Titan-serien, gör det, jag tyckte att den var bra. ska köpa del två snart.

men jag vill bara påpeka att Luna klassen inte är med i Star Trek: Legacy, men det finns flera olika moddar man kan använda för att få in skeppet. hade en Titan mod förut men sen krascha hårdisken och så har inte jag tagit mig tid att installera om det. men jag blev riktigt sugen och göra det nu.

vad har du för grafikkort?? jag brukade köra på farsans pc med alla inställningar på fullt (riktigt snyggt, snyggare än på tv). men en dag trotsade jag systemkraven och testade på min dator. jag har en processor på 1,2 GHz (minimikraven är 2,66 GHz), 512 Mb RAM och ett radeon 9550. man fick allt på lägsta, så det såg rätt fult ut (men inte för fult). men det gick rätt bra och var rätt kul ändå. och vadå köpte man spel här om dan från tiden mellan 1991 och 2001 så får man inte vara grafikkräsen.

vad har du för grafikkort?? jag brukade köra på farsans pc med alla inställningar på fullt (riktigt snyggt, snyggare än på tv). men en dag trotsade jag systemkraven och testade på min dator. jag har en processor på 1,2 GHz (minimikraven är 2,66 GHz), 512 Mb RAM och ett radeon 9550. man fick allt på lägsta, så det såg rätt fult ut (men inte för fult). men det gick rätt bra och var rätt kul ändå. och vadå köpte man spel här om dan från tiden mellan 1991 och 2001 så får man inte vara grafikkräsen.

Jag har en dual core på 2.66 gig. Och i gig i RAM. Men grafikkortet är klent- bara 64 MB RAM Radeon x1300 som jag tror utökar och lånar minne från datorns RAM(secondary). Jag har redan dragit ner effekter och inställningar Men den orkar inte legacy.

och tro inte betyget legacy har fått överallt, det är bara såna som såg på star trek en vecka för typ 7 år sen som recenserar i tidningar och på internetsajter. alla verkar tro att det är riktigt dåligt. jag tycker att det bär ett av dom bästa spelen jag har!

och tro inte betyget legacy har fått överallt, det är bara såna som såg på star trek en vecka för typ 7 år sen som recenserar i tidningar och på internetsajter. alla verkar tro att det är riktigt dåligt. jag tycker att det bär ett av dom bästa spelen jag har!

Jo det verkar lovande. Jag har kört ett par missions trots att spelet hakar och stakar sej enormt. Synd att man inte kan spara i spelet dock. Det är en funktion som jag tycker är viktig i princip alla spel. Får bli att köpa sej ett ATI 1950 när man har råd.

Jo det verkar lovande. Jag har kört ett par missions trots att spelet hakar och stakar sej enormt. Synd att man inte kan spara i spelet dock. Det är en funktion som jag tycker är viktig i princip alla spel. Får bli att köpa sej ett ATI 1950 när man har råd.

lite roligt att du nämner det. jag tog precis upp det i elite force expansions-tråden. det var nog det enda som var dåligt med legacy. vissa uppdrag kunde ta typ 1-1,5 timmar så om man dog på slutet blev man lite tokig. men det finns moddar som gör att man kan Quicksave:a

Edited by NX-01

lite roligt att du nämner det. jag tog precis upp det i elite force expansions-tråden. det var nog det enda som var dåligt med legacy. vissa uppdrag kunde ta typ 1-1,5 timmar så om man dog på slutet blev man lite tokig. men det finns moddar som gör att man kan Quicksave:a

Aha! Det får du PM:a mej om du har länk till till mod där man kan spara!

Om du har tips på hur man ska klara den där researchstationen i början är jag tacksam. Jag tycker jag far runt som en vettvilling efter de där romulanska skeppen men till slut sprängs ändå stationen i småbitar och jag får börja om. J.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...