Nyhet 3 Report post Posted May 30, 2007 Acceptable TV i USA har visat en parodi på Star Trek ur ett kristet perspektiv och de driver även med kristna på ett okej sätt. Den känslige bör kanske inte se det, men det är roligt (undertecknad redaktör är kristen och gillade den skarpt!). Klicka på länken till YouTube nedan så får ni själv bedöma. Länken har uppdaterats 070531 då den tagits bort från Youtube. Källa [ Till originalnyheten ] Share this post Link to post Share on other sites
Tofumannen 0 Report post Posted May 30, 2007 *HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA* Askul!!! Share this post Link to post Share on other sites
commander ricochet 0 Report post Posted May 30, 2007 Jag tyckte att jag känner han som spelade kapten. Nån´mer som gjorde det? Share this post Link to post Share on other sites
Bradis_Mamma 0 Report post Posted May 30, 2007 jag vill se!! Vet nån var man kan få tag på den nu när den är borta från youtube? Share this post Link to post Share on other sites
Pjotr'k 8 Report post Posted May 31, 2007 Jag har verkligen ingen aning. Så går det när man inte går in på Star Trek Databas 10 gånger per dag! ;) Share this post Link to post Share on other sites
bjorn98009_91 0 Report post Posted May 31, 2007 Om jag hade varit lite snabbare så hade jag kunnat tanka den från YouTube. Men missade tyvärr både det och att se den Share this post Link to post Share on other sites
ghost 0 Report post Posted May 31, 2007 Den finns även här. Share this post Link to post Share on other sites