Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Roligt att ni tycker de nya rankningarna är bra. Nu är det fler som har olika rankning, innan var det många som hade samma.

Citat: från pelle28k den 1:44 pm den juli 19, 2001

den hära rankningen vi får.. är det hämtat från startrek eller något ni har hittat på för kuls skull

Precis som Mikael skriver så är rankningen från ST, även bilderna som ligger över. Så det är inget som vi har hittat på.
  • 3 veckor senare...
Postad

Men det är tusentals cadeter. I alla fall 2 och en halv sida, tror jag i medlemslistan. Är det misstagsmedlemar eller lite aktiva, kolla själv.

Sen undrar jag hur man inte blir medlem längre???.

Postad
Citat: från Fredrik den 10:14 am den aug. 7, 2001

Men det är tusentals cadeter. I alla fall 2 och en halv sida, tror jag i medlemslistan. Är det misstagsmedlemar eller lite aktiva, kolla själv.

Det är inaktiva medlemmar. Tyvärr så är det så att många kommer hit till forumet och registrerar sig och sen så skriver dom inget.

Sen undrar jag hur man inte blir medlem längre???.
Vill du bli bortagen som medlem, så kan du säga till mig så ordnar jag det. Men det vill du väll inte? ;)
Postad
Citat: från Fredrik den 10:14 am den aug. 7, 2001

Men det är tusentals cadeter. I alla fall 2 och en halv sida, tror jag i medlemslistan.

Jocke: Är det inte möjligt att du kan ordna så att listan bara tar upp dem som har gjort ett eller mer inlägg, alternativ de som kommit över det första "strecket"?

Postad
Citat: från Peter den 5:46 pm den aug. 7, 2001

Jocke: Är det inte möjligt att du kan ordna så att listan bara tar upp dem som har gjort ett eller mer inlägg, alternativ de som kommit över det första "strecket"?

Jag kan inte ta bort alla medlemmar från listan som har 0 inlägg, men det finns ju flera olika sorterings val i medlemslistan tex Antal Inlägg, Top 10 Postare m.m.
Postad
Citat: från Mikael den 9:58 pm den aug. 9, 2001

Är de "luriga" medlemmarna gamla från gamla forat?

Med luriga menar jag dem som har ofärdig information i medlems listan?

Med "luriga" antar jag att du menar sådana som har N/A vid tex Avatar, E-post osv.

Antingen så har dom inte fyllt i den informationen eller så vill dom inte visa den, men ofta så är det "0 medlemmar" som har det så. Det finns inga medlemmar kvar från det gamla forumet, dom togs bort när jag lade upp den här versionen.

Postad
Citat: från Mikael den 7:29 pm den aug. 10, 2001

Med luriga menar jag dem med N/A vid datum när de registredes här på forumet.

Det är nog inget "lurigt" med dom. Det kan vara så att det dykt upp nån bugg som gör att de inte visas.
  • Skapa nytt...