Commander MarQuan Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Jag tycker nog att Nemesisinledningen musiken är den bästa fast Insurrections inledning är ju också bra! Vad tycker ni? //Cmdr MarQuan på Enterprise 1701 - D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frodovic Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Jag tycker nog att Nemesisinledningen musiken är den bästa fast Insurrections inledning är ju också bra! Vad tycker ni? //Cmdr MarQuan på Enterprise 1701 - D Öppningen av ST:GENERATIONS ger mig ståpäls! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleetadmiral Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Jag tycker Insurrections "trolska" musik när dom befinner sig på planeten Ba'ku är den bästa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsMorn Posted August 21, 2007 Report Share Posted August 21, 2007 Jag är knäsvag för First contacts inledning. Insurrections är också bra men enligt mig så är First contact den absolut bästa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted August 22, 2007 Report Share Posted August 22, 2007 (edited) Ståpäls var ordet! Jag gillar vekligen Themet till "Generations" och "First Contact". det ger mig lyriska Star Trek-känslor. Den musiken lyckas fånga det bästa med ST tycker jag. Edited August 22, 2007 by Unkas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 jag kommer inte ihåg musiken i filmerna så bra men, musiken i början av insurrection kommer jag ihåg. det är när man får se byn som det är så bra. jag såg först hela filmen och sen såg jag det om byn i början säkert 15 gånger inna jag gav mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 Wrath of Khan, Search for Spock och och Voyage Home tycker jag har riktigt bra score musik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts