Pjotr'k Posted June 7, 2009 Report Share Posted June 7, 2009 JAF, jag har inte sagt något annat, vilket du säkert ser om du läser mitt inlägg en gång till... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted June 7, 2009 Author Report Share Posted June 7, 2009 men jag förstår fortfarande inte vad "centrala" ord är för något Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted June 7, 2009 Report Share Posted June 7, 2009 Centrala = Viktigare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted June 7, 2009 Author Report Share Posted June 7, 2009 tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted June 22, 2009 Author Report Share Posted June 22, 2009 kom att tänka på att de flesta avsnitt i en serie har en huvudstory och en understory . så om något vill göra en understory till mitt avsnitt så varsågoda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted June 23, 2009 Report Share Posted June 23, 2009 Nu är det inte så lätt som att bara flänga på en understory till en huvudstory då dessa hör ihop och helst bör förstärka varandra (även om jag vet en hel del fall då de inte alls hör ihop!). Dessutom bör ett första avsnitt främst ägnas åt karakterintrodutkion och presentation (Ungefär som i början på en film). Det är ju en helt annan sak när det är det 100:e avsnittet och alla tittare känner alla karaktärer utan och innan. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts