Bebbe Posted October 28, 2007 Report Share Posted October 28, 2007 Denna bild skapade jag i HeroMachine. Bra sätt att göra karaktärer på om man inte e så värst bra på att rita. Karaktärerna härstammar nog från Mirror Universe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted October 28, 2007 Report Share Posted October 28, 2007 hmm coolt! vad är HeroMachine egentligen, är det nå freeware eller nåt, eller lär man betala för det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebbe Posted October 28, 2007 Author Report Share Posted October 28, 2007 Freeware, I alla fall den version jag andvände, 2,5. Här nedan har du länken till det. HeroMachine 2,5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted October 29, 2007 Report Share Posted October 29, 2007 Freeware, I alla fall den version jag andvände, 2,5. Här nedan har du länken till det. HeroMachine 2,5 ah jag hittade dit själv, hehe orkade inte vänta två minuter på svar så jag googlade :lol: satt och pysslade ända tills nu, men ja, jag hade förväntat mig mer av det. haha och sen var det ju inte ens freeware, det var webbaserat, jag trodde att det skulle vara ett program man laddade ner (visst man kunde tydlige ladda ner det, men kostade). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted October 29, 2007 Report Share Posted October 29, 2007 (edited) Freeware, I alla fall den version jag andvände, 2,5. Här nedan har du länken till det. HeroMachine 2,5 askul grej! synd bara att gubbarna bara har ett sätt att stå på :klingon: -------------------- ''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!'' K´hogh son of Klintoch av huset Koragh Edited January 6, 2008 by K´hogh son of Klintoch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts