Bebbe Postad 28 Oktober, 2007 Rapport Postad 28 Oktober, 2007 Denna bild skapade jag i HeroMachine. Bra sätt att göra karaktärer på om man inte e så värst bra på att rita. Karaktärerna härstammar nog från Mirror Universe.
NX-01 Postad 28 Oktober, 2007 Rapport Postad 28 Oktober, 2007 hmm coolt! vad är HeroMachine egentligen, är det nå freeware eller nåt, eller lär man betala för det?
Bebbe Postad 28 Oktober, 2007 Författare Rapport Postad 28 Oktober, 2007 Freeware, I alla fall den version jag andvände, 2,5. Här nedan har du länken till det. HeroMachine 2,5
NX-01 Postad 29 Oktober, 2007 Rapport Postad 29 Oktober, 2007 Freeware, I alla fall den version jag andvände, 2,5. Här nedan har du länken till det. HeroMachine 2,5 ah jag hittade dit själv, hehe orkade inte vänta två minuter på svar så jag googlade :lol: satt och pysslade ända tills nu, men ja, jag hade förväntat mig mer av det. haha och sen var det ju inte ens freeware, det var webbaserat, jag trodde att det skulle vara ett program man laddade ner (visst man kunde tydlige ladda ner det, men kostade).
K´hogh son of Klintoch Postad 29 Oktober, 2007 Rapport Postad 29 Oktober, 2007 (redigerade) Freeware, I alla fall den version jag andvände, 2,5. Här nedan har du länken till det. HeroMachine 2,5 askul grej! synd bara att gubbarna bara har ett sätt att stå på :klingon: -------------------- ''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!'' K´hogh son of Klintoch av huset Koragh Redigerad 6 Januari, 2008 av K´hogh son of Klintoch
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu