Quiet Posted March 28, 2002 Report Share Posted March 28, 2002 Men asså, omröstningarna här på sidan är ju knappast till för att grunda seriösa vetenskapliga utlägg på, de är bara här för skoj skull. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inter Posted March 28, 2002 Report Share Posted March 28, 2002 Jag bara svara på en fråga, det är väl inget vetenskapligt utlägg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted March 28, 2002 Report Share Posted March 28, 2002 Jag bara svara på en fråga, det är väl inget vetenskapligt utlägg? Mitt föregående inlägg var inget svar på just ditt inlägg, vilket du verkar tro. Det var en reflektion till hela den här diskussionen "Ni känner bara till ett ... " Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inter Posted March 29, 2002 Report Share Posted March 29, 2002 Jaha, då misförstod jag det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Borg Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 Självklart borde man inte rösta i frågor man inte vet något om. Men det förekommer säkert. Jag gör det personligen inte själv. Då förlorar man hela grejen med det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted May 3, 2004 Report Share Posted May 3, 2004 Jag måste erkänna att jag röstade på sakerna som jag kännde till i början av min tid på forat. Fast sedan en tid tillbaka så röstar jag bara om jag känner till alla alternativen ganska bra. Annars tar jag reda på de olika alternativen innan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StarTrekin Posted May 3, 2004 Report Share Posted May 3, 2004 Om jag bara känner till ett alternativ så undviker jag att rösta (tror jag i alla fall) Känner jag dock till två eller fler av alternativen så röstar jag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted September 17, 2004 Report Share Posted September 17, 2004 Om det bara är ett alternativ som jag förstår så kan jag inte rösta. Är jag intresserad så tar jag reda på vad de övriga alternativen betyder och står för, och då kan jag rösta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
holodoc Posted September 17, 2004 Report Share Posted September 17, 2004 Jag avstår... Att rösta går ju just ut på att välja mellan flera alternativ... Tyvärr tolkas detta annorlunda i vissa länder.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Great Bird Posted September 17, 2004 Report Share Posted September 17, 2004 Jag skulle ta reda på vad alternativen betyde, det skulle inte ta lång tid. Men innan jag hade tillgång till Internets outgrundliga källa till kunskap skulle jag tagit det alternativ jag kände till Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted September 17, 2004 Report Share Posted September 17, 2004 Jag skulle också avstå! Rösta på det enda man känner till känns inte rätt. Och vissa saker kan man ju inte ta reda på, på internet. t.ex. Vem tycker OnO är läckrast av Troi, Crusher, Kes eller Kira. Just detta exempel skulle jag förvisso kunna svara på. Men jag håller det för mig själv... ;) Men är det bara en enda utav de fem serierna man inte sett, så kan man inte vara säker på att rösta rätt, man kan ju inte rösta om när man sen sett alla och ångrat sig. Därför är det bätter att vänta med att rösta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted December 10, 2004 Report Share Posted December 10, 2004 jag röstar bara om det är nånting jag känner till och känner igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts