Gå till innehåll
Nyhet

Babylon 5 till TV4-kanal

Rekommenderade inlägg

Jag tycker det är ganska enkelt att förstå. Dom svenska utgåvorna av säsong 1-3 sålde väl inte tillräkligt bra och då tappar väl dom flesta bolag sugen på att ge ut något. Trist men pengar styr det mesta.

Kul att TV4 Sci-Fi satsar vidare på fler bra serier.

Redigerad av Tuvok

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
jag tycker att det är märkligt att den kommer på en ny tv-kanal innan alla säsonger finns att köpa med svensk text

nja det brukar ju vara så att man inte släpper en säsong förrän den har gått eller ska gå på svensk TV. därför kan det vara en stor skillnad i när boxen släpps här jämfört med USA t.ex.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
jag tycker att det är märkligt att den kommer på en ny tv-kanal innan alla säsonger finns att köpa med svensk text

nja det brukar ju vara så att man inte släpper en säsong förrän den har gått eller ska gå på svensk TV. därför kan det vara en stor skillnad i när boxen släpps här jämfört med USA t.ex.

Babylon 5 har gått på Kanal 5 och i flera omgångar om jag inte minns fel, så jag skulle tro att det är som Tuvok säger att bolagen tappade intresset.

Annars bra att dom kommer sända B5 då det är en av dom bästa sci-fi-serierna. Hoppas att dom även sänder filmerna, som också är väldigt bra :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har också för mig att B5 gick i flera omgångar i Kanal 5. Serien passar ju perfekt på TV4 Sci-Fi med tanke på hur bra den är och att det är en serie med många avsnitt. Dom behöver ju "fylla ut" sina tablåer och det kan väl inte bli fel i att få se serier som VOY, DS9 pch B5 dagligen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg