Jump to content

Hur funkar det??

Recommended Posts

...hur funkar...

Man gå upp i rang (eller ranking) när man skrivit ett visst antal inlägg, du har nu skriva 4 stycken, jag har för mig att efter 10 eller 5 så blit du nåt annat....du kan kolla resten på HJÄLP knappen där uppe ----> ---->

Proton

OBS!! OBS!! OBS!!

Detta innebär INTE att det är någon sorts tävling om vem som skriver flest inlägg, alla irrelevanta (onödiga) inlägg som inte tillför diskussionen någonting har vi forumledare rätt att ta bort. En massa inlägg på kort tid räknas som spamming. Läs Forumreglerna!

Så vi ber er: posta inte onödiga inlägg, tänk till före ni svarar!!!

Jag vet inte om det passar att skriva det här men jag ser inte gradbeteckningar eller grader vid namnen på ett ämne som jag läser på. Är det något fel eller? ???

Dom är borttagna.

Kolla under meddeladen...där har jocke skrivit vad som gäller för rankingen.

:klingon:

• 3 weeks later...
Hej, jag undrar hur man kan få en egen bild på sin inlägg??? ???

Gå in på Din kontrollpanel,  Personlig info, Avatar alternativ. Där kan du antingen använda en av de bilder som finns eller länka till en personlig bild.

Hej, jag undrar hur man kan få en egen bild på sin inlägg??? ???

Gå in på Din kontrollpanel,  Personlig info, Avatar alternativ. Där kan du antingen använda en av de bilder som finns eller länka till en personlig bild.

Jag föreslår att man tar en egen bild det är roligare att man har en som inte alla andra persorner har... :)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...