Lokatt Posted April 4, 2002 Report Share Posted April 4, 2002 Hur funkar "rangordningen" här?? (t.ex. vissa är captain och andra comander...?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrogie Posted April 4, 2002 Report Share Posted April 4, 2002 ...hur funkar... Man gå upp i rang (eller ranking) när man skrivit ett visst antal inlägg, du har nu skriva 4 stycken, jag har för mig att efter 10 eller 5 så blit du nåt annat....du kan kolla resten på HJÄLP knappen där uppe ----> ----> Proton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted April 4, 2002 Report Share Posted April 4, 2002 OBS!! OBS!! OBS!! Detta innebär INTE att det är någon sorts tävling om vem som skriver flest inlägg, alla irrelevanta (onödiga) inlägg som inte tillför diskussionen någonting har vi forumledare rätt att ta bort. En massa inlägg på kort tid räknas som spamming. Läs Forumreglerna! Så vi ber er: posta inte onödiga inlägg, tänk till före ni svarar!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vulcan_Tuvok Posted April 11, 2002 Report Share Posted April 11, 2002 Jag vet inte om det passar att skriva det här men jag ser inte gradbeteckningar eller grader vid namnen på ett ämne som jag läser på. Är det något fel eller? ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Callandor Posted April 11, 2002 Report Share Posted April 11, 2002 Jag vet inte om det passar att skriva det här men jag ser inte gradbeteckningar eller grader vid namnen på ett ämne som jag läser på. Är det något fel eller? ??? Dom är borttagna. Kolla under meddeladen...där har jocke skrivit vad som gäller för rankingen. :klingon: Link to comment Share on other sites More sharing options...
thestargaze Posted May 2, 2002 Report Share Posted May 2, 2002 Hej, jag undrar hur man kan få en egen bild på sin inlägg??? ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskiv Posted May 2, 2002 Report Share Posted May 2, 2002 Hej, jag undrar hur man kan få en egen bild på sin inlägg??? ??? Gå in på Din kontrollpanel, Personlig info, Avatar alternativ. Där kan du antingen använda en av de bilder som finns eller länka till en personlig bild. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted May 3, 2002 Report Share Posted May 3, 2002 Hej, jag undrar hur man kan få en egen bild på sin inlägg??? ??? Gå in på Din kontrollpanel, Personlig info, Avatar alternativ. Där kan du antingen använda en av de bilder som finns eller länka till en personlig bild. Jag föreslår att man tar en egen bild det är roligare att man har en som inte alla andra persorner har... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted May 6, 2002 Report Share Posted May 6, 2002 Eftersom rankningen är borttagen så stänger jag detta ämne. När det gäller avatarer så kolla längre bak i forumet så hittar ni info om detta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts