Nyhet Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 IESB har lagt upp några nya bilder från inspelningen av den kommande långfilmen Star Trek XI. Tyvärr är dessa bilder märkta med en vattenstämpel men ger oss en liten inblick i skapandet av filmen. [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorik Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 Mmmmmm en massa nya bilder att vila ögonen på. En del av bilderna känns väldigt retro vilket bara är bra och passar nog fint i filmen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 Hääärligt! Dom sparar nog inte på krutet på vare sej props eller effekter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
startrek92 Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 jag hoppas verkligen att filmen har 60 talets effekter att man fåår samma känsla so då Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jean-Luc Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 jag hoppas verkligen att filmen har 60 talets effekter att man fåår samma känsla so då Det hoppas då verkligen inte jag. Inte för att klaga på effekterna i dom gamla filmerna och serierna, men vill man locka nya tittare, och inte bara gamla fan, så ska man nog förlita sig på utvecklingen och nya effekter och animationer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 Att se den gammla stilen på konsolen är skönt. Har länge varit orolig för hur trogna de skulle vara till "60-talets" design. Dock käns de tradisionella nutida spänbanden, som sitter bakom stolarna, ganska fel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts